حالت تاریک

خون شهدای‌غزه نقاب از حامیان رژیم‌صهیونیستی کنار زد

خون شهدای‌غزه نقاب از حامیان رژیم‌صهیونیستی کنار زد

امام جمعه موقت بیرجند گفت:خون شهدای غزه نقاب را از چهره نفاق حامیان رژیم صهیونیستی کنار زد.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» گفت: نگاه به جریانات تاریخی نشان می‌دهد که حق و باطل دوشادوش همدیگر همیشه با هم مقابله‌ داشتند و آنچه که لازم و ضروری است انسان در هر عصری بتواند مصادیق جبهه حق و جبهه باطل را تشخیص دهد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: پیروزی انقلاب و شفافیت اقدامات و نورانیت امام بزرگوار که حتی وعده‌های این نهضت در روایات هم آمده بود جبهه حق از شفافیت خوبی برخوردار بوده و است اگر چه توطئه‌های آخر زمانی بلاخص رسانه‌ای جریان تزویر و استکبار و استعمار در این سال‌ها سعی کردند اين جبهه را از شفافیت لازم بیندازند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: ابتدا که جنگ سخت را راه انداختند و وقتی نتوانستند در این میدان موفقیتی را به دست آوردند وارد جنگ فرهنگی و ترکیبی شدند و بنا دارند حقانیت جبهه انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند و مخدوش کنند اما همانطور که خون امام حسین(ع) که در زیارت اربعین می‌خوانیم باعث شد هدایت و درخشندگی جبهه حق روشن شود و افتضاح جبهه باطل واضح شود خون‌های مظلومین هم در فلسطین در مجموعه مقاومت این طور خواهد شد.

به گفته وی مقامت در فلسطین بعد از پیروزی انقلاب تبدیل به خیزش مبتنی بر اسلام شد این صرفا بحث وطن نیست که در جای خودش اهمیت دارد یک حق و باطل و یک مقابله و خیزش بزرگ در مقابل غده سرطانی است

وی تاکید کرد: در واقع خون اباعبدالله باعث شفافیت حق و باطل شد این جا هم برای شفافیت جبهه باطل این افتضاحات و فجایعی که روی مستکبرین و ظالمین را سفید کرد از بس عمیق بود را این‌ها هم هر چه دارند در اتاق فکرهاشون برنامه‌ریزی می‌کنند و می خواهند تفکر لیبراسمی و سکولاری خود را توسعه دهند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: امروز با این حرکت واقعیت‌های این نظام نمایان شده است و برای کسانی که کوچکترین شک را داشته باشند معلوم است که فرهنگ غرب که دست نشانده آن‌ها رژیم جعلی صیهونیستی است این‌ها غرب گراهای داخلی هستند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادي ادامه داد: حواسمان باید جمع باشد و افرادی که مورد غفلت قرار گرفتند باید بیدار شوند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این اقدامات بزدلانه آن‌ها که در جبهه مقابل رزمندگان شکست خوردند و به جنگ مقابل زنان و کودکان رو آوردند.

به گفته وی جنگ‌های در واقع غافلگیر کننده بزدلانه و منافقانه و توطئه‌هایی از این قبیل که شهادت عزیزان در سوریه نمونه آن است و این اقدام اخیر نشان‌دهنده استیصال است که تاب ایستادگی در جبهه روبه راه تعریف شده مثل جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه را ندارند.

به گفته وی این با مقاومت و اخلاصی که مردم مؤمن غزه دارند و با حمایت‌های مادی و معنوی که وظیفه همه آزادگان عالم است و در اوج در این جمعه رخ خواهد داد نوید بخش پیروزی قطعی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به وقوع بپیوند و زمینه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از