حالت تاریک
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی:

دشمن از زائران حاج قاسم هم می‌ترسد

دشمن از زائران حاج قاسم هم می‌ترسد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌‌جنوبی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن مستأصل حتی از زائران حاج قاسم هم می‌ترسد و مردم بی‌گناهی را که به زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی رفتند را به خاک و خون می‌کش..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ حجت الاسلام ابراهیم صفورایی امروز در مراسم چهلمین روز شهادت استوار یکم امیرحسین ابراهیمی از شهدای مدافع امنیت فراجا در مسجد امام حسین (ع) بیرجند اظهار کرد: بدون امنیت هیچ فعالیت و تحریکی در هیچ جامعه‌ای شکل نمی‌گیرد لذا کسانی که مسئول ایجاد و احساس امنیت در کشور و مقابله با ناامنی را دارند، مظهر حاکمیت نظام هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه انتظامی با مردم مهربان و با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد می‌کند، گفت: دست کسانی که بلند شود برای ایجاد ناامنی و بی‌نظمی در هر جامعه‌ای در همان صحنه بدون تعلل و اغماضی قطع خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش فراجا برای ایجاد و حفظ امنیت در جامعه بیان کرد: در همین راستا هزینه هم پرداخت کرده که شهید امیر حسین ابراهیمی و بیش از ۷۰ شهید امنیت که امسال فراجا تقدیم انقلاب و نظام کرده است نمونه‌ای از این هزینه‌ها است.

حجت الاسلام صفورایی با بیان اینکه امنیت مهم است و جانانه و بااقتدار نیروهای انتظامی کشور برای حفاظت از امنیت ایستاده‌اند، افزود: وقتی هدف مقدس است همکارانی که اکنون در حال خدمت و انجام مأموریت هستند در واقع شهید زنده و مجاهد فی سبیل الله هستند که شبانه‌روز برای دفاع از امنیت مبارزه می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان مخلص و زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها، ادامه داد: این حادثه سند دیگری از جنایات استکبار و دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی است.

وی به تشریح انواع مرگ از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: آیات و روایات تأکید بر این دارد که برای انسان هیچ راه گریزی از مرگ نیست و همه موجودات غیر از خداوند متعال می‌میرند.

حجت الاسلام صفورایی با بیان اینکه هشت فرق است بین مرگهای غیرانتخابی با مرگهای انتخابی، تصریح کرد: خداوند راجع به آنهایی که مرگ انتخابی و شهادت دارند، می‌گوید به اینها مرده نگویید، اینها زنده‌اند. در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران آمده است: «وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ».

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی عنوان کرد:سؤال قبر از واقعیات بی‌تردیدی است برای کسانی که مرگ غیر انتخابی دارند. اما خوش به حال آنهایی که مرگ انتخابی دارند، اینان سؤال قبر ندارند.

به گفته وی؛ نامه‌ی اعمال کسانی که مرگ انتخابی(شهادت) دارند تنها دو بخش خوبی‌ها و حق الناس دارد و در پرونده شهدا حق اللّه نیست چون خدا از همه‌ی حق و حقوقش در مورد شهدا می‌گذرد.

حجت الاسلام صفورایی افزود: شهدا با دعا و التماس مرگ انتخابی یا همان شهادت را گرفتند. صاحبان مرگ انتخابی استقبال کننده‌ها دارند، زمین و فرشته‌ها استقبال‌شان می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه صاحبان مرگ انتخابی شکل مرگ را هم انتخاب می‌کنند، ادامه داد: خدا یک عنایت ویژه‌ای به خانواده‌ی شهید دارد. خداوند می‌گوید من جانشین شهیدم وگره‌های زندگی‌تان را باز می‌کنم.

وی گفت: صاحبان مرگهای غیر انتخابی، سکرات موت دارند، یعنی حالت وحشتناک آخر این زندگی، در روایات آمده کمترین حالت سکرات مثل آن است که صد ضربه شمشیر به آنها بزنند. اما این سکرة الموت را شهیدان ندارند.

حجت الاسلام صفورایی در ادامه با اشاره به استیصال دشمن، افزود: دشمن چون نمی‌تواند رو در رو با ملت ایران بجنگند و بارها ضربه خورده است لذا وقتی به استیصال می‌رسد مردم بی‌گناهی را که به زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی رفتند را به خاک و خون می‌کشد و حتی از زائران حاج قاسم هم می‌ترسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از