حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

دعوت بسکتبالیست بیرجندی به اردوی تیم‌ملی بسکتبال

دعوت بسکتبالیست بیرجندی به اردوی تیم‌ملی بسکتبال

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از دعوت به اردوی تیم‌ملی بسکتبال و

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، پوریا ایوبی بسکتبالیست آینده‌دار خراسان جنوبی که سابقه پوشیدن تیم ملی جوانان بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۱ و شرکت در مسابقات آسیایی جوانان را در کارنامه دارد، در جمع ۱۴ نفر بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با مدیریت فتی آقای لوکا کاروالیوی برزیلی قرار گرفت.

۸ تیم در لیگ مرحله اول کوهستان خراسان‌جنوبی 

مسابقه لیگ مرحله اول کوهستان (کراس کانتری)استان خراسان جنوبی با حضور ۸ تیم برگزار شد.

لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان خراسان جنوبی با حضور ۸ تیم و ۲۳ شرکت کننده از شهرستان های بیرجند، قائن، نهبندان،فردوس و تیم مهمان استان سیستان و بلوچستان(زاهدان)، در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در روستای نارمنج برگزار شد که در نهایت تیم‌های هیئت بیرجند A، زاهدان A و نهبندان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

  در رده سنی نوجوانان مقام اول از آن محمد صالح سالار از تیم هیات زاهدانA، مقام دوم حسام حیدری از تیم هیات بیرجند A و مقام سوم فرشاد ملک نژاد از تیم هیات زاهدان A مقام‌های اول تاسوم را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان افشین افسرده از تیم هیات بیرجند A، علیرضا دستگردی از تیم هیات بیرجند A و محمد علی شریف زاده از تیم هیات زاهدان B مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی بزرگسالان به ترتیب نعیم ناروئی از تیم هیات زاهدان A، مهدی میری از تیم هیات نهبندان و ولی دانشمند از تیم هیات بیرجند A مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از