حالت تاریک
وعده صادق۲ دل آزادگان عالم را شاد کرد
قدردانی علمای اهل‌سنت خراسان‌جنوبی از سپاه؛

وعده صادق۲ دل آزادگان عالم را شاد کرد

علمای اهل سنت خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حملات موشکی سپاه ‌پاسداران علیه رژیم غاصب اسرئیل، این اقدام را باعث شادی دل نه تنها ملت ایران بلکه آزادگان جهان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، در پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و جعلی اسرائیل غاصب بابت ترور ناجوانمردانه فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، علمای اهل سنت استان ضمن تبریک به نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران از این عملیات غرورآفرین قدردانی کردند.

نابودی اسرائیل قطعی است

امام جمعه اهل سنت گزیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم که علاوه بر خوشحالی مردم ایران اسلامی، دل امت اسلام به‌ویژه مردم مظلوم غزه و لبنان را شاد کرد.

مولوی فاضلی تأکید کرد: امیدواریم رژیم غاصب اسرائیل درس بگیرد و متوجه اشتباهات خودشان باشند و بدانند که هر چه تلاش کنند و خون مسلمانان مظلوم را به زمین بریزید در نهایت آنچه وعده قطعی خداوند متعال و فرمایش نبی مکر اسلام می‌باشد، نابودی این رژیم کودک‌کش است.

دل آزادگان عالم شاد شد

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا نیز با اعلام حمایت از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: پاسخ قاطعانه‌ای که پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل دادند جای تشکر و قدردانی دارد و به همه ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان و همچنین عزیزانی که در این راستا تلاش کردند، تبریک می‌گوییم.

مولوی حسینی ادامه داد: این حرکت دل همه مسلمانان و آزادگان جهان و مردم مظلوم غزه و لبنان را شاد کرد و امید است روی خداوند اسلام را بر کفر جهانی به ویژه اسرائیل غاصب پیروز و آنان را نابود کند.

پاسخ بعدی به اشتباه اسرائیل کوبنده‌تر خواهد بود

امام جمعه اهل سنت آبگرم درمیان نیز در گفتگو با خبرنگار خارستان گفت: ابتکار و پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران که به پیکره فرسوده و خبیث رژیم اسرائیل ضربه وارد کرد را تبریک می‌گوییم و حمایت خود از این اقدام شجاعانه و خداپسندانه را اعلام می‌کنم.

مولوی موسوی  با تاکید بر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: امیدواریم  عملیات مقتدرانه موشکی سپاه باعث شود که رژیم اسرائیل دیگر غلطی نکند و باید بداند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ کوبنده و محکم‌تری خواهد گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۰مهرماه  در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار گرفت و به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ۶ مهر ماه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

همچنین «سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

 

انتهای خبر/10

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از