حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات

ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات گفت: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن ناراحتی دشمن از ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه نجات، رشد و تمدن صحیح و وصول انسان به هدف خلقت همان چیزی بوده که انبیاء گفته و به ما نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه هر کجا نکبت و ظلمی حاصل شده به خاطر عدول از راه انبیاء بوده است، افزود: راه انبیای راهی بوده که نتیجه آن عدالت به معنای تام کلمه در جامعه بشری است و خارج از آن هر چه پیش آید به وسیله خود انسان پیش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلات شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی همه اینها محصول کار خودمان است.

عبادی تصریح کرد: کار دشمن ظلم بوده اما خودمان او را بر خود مسلط کرده‌ایم در حالی که خداوند به صراحت می‌گوید ستمگر جایگاهی در سیستم دینی ندارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست، عنوان کرد: اینکه ولایت طاغوت، بیگانه و استکبار را بپذیریم و از آن میوه شیرین حاصل شود امکان‌پذیر نیست و در واقع براساس انتخاب خود بشر بوده که بشر گرفتار شده و راه برون رفت عیناً این بوده که محصول کار تاریخی خود را درو می‌کنیم که خیلی تلخ است.

وی ادامه داد: وجود ظلم و ستم در جهان و این شرایط فلسطین نشان می‌دهد که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم و در نتیجه استعمارگرها از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ استفاده کرده‌اند.

عبادی با اشاره به اینکه با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا اما هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم، تصریح کرد: با این همه رسوایی استعمارگران و ظالمان هنوز عده‌ای به دنبال آرمان‌های چپ و راست و لیبرال دموکراسی و کمونیست هستند والا آرمان‌های انقلاب در دسترس ما بوده اما تحقق هر امری از جمله این مهم مبتنی بر وجود مقتضی و عدم مانع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقتضای نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدن به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اما موانعی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با نظر، عمل، سکوت، فریادهای به موقع و با وحدت صحیح براساس آموزه‌های دینی و اسلامی مشکلاتمان برطرف می‌شود.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اهمیت و نقش انتخابات پیش‌رو در بحث نجات ملت ایران و حتی جامعه بشری، تصریح کرد: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن ناراحتی دشمن از ملت ایران بوده است.

عبادی با اشاره به اینکه دشمن حتی یک لحظه نمی خواهد ما برای کشورمان تصمیم بگیریم بنابراین دخالت می‌کند و به صورت جنگ نرم برایمان تکلیف تعیین می‌کند، بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کرده و دیگر به ملت ایران طمع نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حقیقت لیبرال دموکراسی غربی را امروز در فلسطین شاهد هستیم، افزود: امروز فریاد انسان‌ها دنیا را پر کرده که از خود ملت‌های غربی این فریادها بلند است.

استاندار خراساسن جنوبی هم در این دیدار به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، شکل‌گیری مبانی جدید با آموزه‌های دینی تحت عنوان مردم سالاری دینی برای اولین بار در دنیا، حاکمیت ارزش‌های دینی و معنوی در نظام حکومتی ایران و نفی شکست طلسم مظاهر دین‌خواهی و تجدد خواهی و اثبات وحدت حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب ایران بود.

قناعت افزود: انقلاب ما همچنین موجب نفی سلطه طاغوت و حفظ استقلال ایران، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در ملت، ایجاد جسارت در مسائل علمی و شکستن مرز‌های علمی و وحدت میان شیعه و سنی شد.

وی در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۱۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از