حالت تاریک
امروز؛

راهپیمایی حمایت‌از کودکان غزه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

راهپیمایی حمایت‌از کودکان غزه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان معصوم غزه امروز در خراسان جنوبی و سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان معصوم غزه امروز در استان خراسان جنوبی و سراسر کشور برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در بیرجند ساعت ۱۵ شنبه بعدازظهر در میدان قدس و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر علم الهدی، نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

همچنین راهپیمایی در شهرستان قاین نیز سه راهی مسجد جامع ساعت۱۰ صبح و در بشرویه ساعت ۱۵ بعدازظهر در محل گلزار شهدا است.

مردم شهرستان نهبندان ساعت۹:۳۰ صبح در مسیر میدان بسیج به سمت مسجد عاشوراخانه و مردم خوسف نیز ساعت ۱۲:۱۵ظهر از میدام امام خمینی(ره) به سمت میدان شهید قهرمان راهپیمایی خواهند کرد.

مسیر راهپیمایی در سرایان ساعت ۱۱:۴۵ ظهر نیز مسجد جامع و گلزار شهدای گمنام و در شهرستان طبس نیز میدان انقلاب به سمت چهارراه قدس شهرستان ساعت ۱۵بعدازظهر است.

مردم در شهر درمیان ساعت ۱۳:۳۰ظهر در مسجد جامع برادران اهل سنت تجمع خواهند کرد. مسیر راهپیمایی مردم شهرستان فردوس نیز ساعت ۱۲ ظهر چهارراه شهیدان پارسا به سمت میدان انقلاب و در شهرستان زیرکوه مسیر مصلی- بلوار مصلی- میدان آیت الله فقیه است.

در سربیشه نیز تجمع حمایت از کودکان مظلوم غزه در مسیر میدان سردار سلیمانی- میدام امام خمینی(ره) به سمت مهدیه ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

بیشترین آمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کودکان و زنان بوده‌اند. به نحوی که بنا بر اعلام مقام‌های فلسطینی در غزه، در حملات اسرائیلی‌ها تاکنون ۱۱۵۰۰ نفر شهید شدند که ۴۷۱۰ نفر از آن‌ها، کودک بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی با حملات خود به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه و همچنین، ممانعت از ورود سوخت به این منطقه موجب شده تا علاوه بر شهادت مجروحان، تعدادی از کودکان نارس نیز که در دستگاه‌های مخصوص قرار داشتند نیز به علت نبود انرژی به شهادت برسند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از مجموع ۳۵ بیمارستان غزه فعالیت ۲۵ بیمارستان به دلیل خسارت ناشی از بمباران یا کمبود سوخت، متوقف شده است. 

طبق این گزارش، ۲۰۲ نفر از کادر درمان، ۳۶ نفر از تیم دفاع شهری و بیش از ۲۰۰ نفر از مجروحان تیم درمانی به شهادت رسیدند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از