حالت تاریک
طوفان الاحرار؛

راهپیمایی روز قدس باحضور روزه‌داران خراسان‌جنوبی آغاز شد

راهپیمایی روز قدس باحضور روزه‌داران خراسان‌جنوبی آغاز شد

مردم مومن و روزه‌دار خراسان جنوبی اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه دهه هشتادی و نودی‌های این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، مراسم راهپیمایی روز قدس در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش مردم خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم‌های حماس و فلسطین در طول مسیر راهپیمایی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف فریاد می‌زدند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم صورت و گونه‌های خود را منقش به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی کرده و برخی دیگر در کف دست خود با خودکار، مطالبی را در خصوص حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نوشته‌اند.

راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر به سمت خیابان ارتش، خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) میعادگاه نماز جمعه آغاز شده و سخنران محوری مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

امسال برای راهپیمایی روز جهانی قدس شعار «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» » تعیین شده است و در بیش از ۲ هزار نقطه در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از