حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان‌جنوبی عنوان‌کرد؛

راه اندازی 30 پایگاه مقاومت بسیج جدید در خراسان‌جنوبی

راه اندازی 30 پایگاه مقاومت بسیج جدید در خراسان‌جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تلاش داریم تا روند احداث پایگاه مقاومت بسیج در استان ادامه یابد و انشالله تا پایان سال امسال ۳۰ پایگاه بسیج در خراسان جنوبی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی، در قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در بین بانوان جوامع غیراسلامی هستیم که جرقه این بیداری اسلامی در دنیا از تفکر انقلاب اسلامی شروع شد و این الگو را بسیجیان به دنیا ارائه دادند.

وی افزود: امروز نیاز هست تا در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی الگوهایی را طراحی و بدنیا ارائه دهیم و این نیازمند بالا بردن افق دید و نگاه ما به ویژه در مقوله زنان است و برای رسیدن به اهداف والا نیازمند نگاه والا هستیم.

سردار مهدوی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه جهادی شهید جمهور آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف در یک سال و نیم گذشته بسیار چشمگیر می باشد.

وی به اقدامات انجام شده توسط سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته ۴۲ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان احداث شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر شناسایی و احصاء مشکلات با برنامه ریزی تأکید کرد و گفت: به طور قطع در این مسیر چالش‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که باید با تلاش و همت رفع شود.

سردار مهدوی ادامه داد: بسیج ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید با برنامه‌ریزی‌ درست از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و مسائل جامعه به‌درستی استفاده کنیم.

وی بر شناسایی نخبگان و متخصصان عرصه‌های مختلف در بدنه بسیج و جامعه تأکید کرد و گفت: با به کارگیری افراد متعهد و آشنا به امور و به کارگیری آنها در پست های مسئولیتی باانجام کار جهادی باید مسائل و موضوعات جامعه را مطالبه کرد و کارها را پیش برد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: در محول کردن مسئولیت به افراد در بسیج به ویژه در رده های بسیج خواهران بایستی به تخصص و توان افراد توجه شود تا شاهد پیشرفت قابل توجهی باشیم.

سردار مهدوی افزود: تلاش داریم تا روند احداث پایگاه مقاومت بسیج در خراسان جنوبی ادامه یابد و انشالله تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۰ پایگاه بسیج در استان ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از