حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد:

رقابت ۲۲۵ تیم در مسابقات ورزشی کارکنان دولت

رقابت ۲۲۵ تیم در مسابقات ورزشی کارکنان دولت

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ۲۲۵ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی ربیعی امروز با اشاره به شور و هیجان ورزشی در پنجمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در این دوره از رقابت‌ها در هفت رشته ور‌ یابان نیز، رشته شطرنج پیش‌بینی شده است.

وی به اهمیت ورزش در بین کارمندان دولت اشاره کرد و افزود: تندرستی و سلامت با ورزش محقق می‌شود و کارمندانی که  به ورزش و فعالیت بدنی مشغول هستند بهره‌وری بیشتری در امورات اداری خواهد داشت، به همین منظور شعار پنجمین دوره مسابقات کارکنان دولت «کارمند تندرست، کارمند اثربخش» است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها ادامه داد: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر هر یک از رشته‌های ورزشی در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

ربیعی بیان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت ۲۸ دی ماه آغاز و در مجموع هزار ورزشکار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویدادها، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، توسعه و ترویج همزمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است و همچنین ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت در محیط کار است.

منبع: صدا و سیما

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از