حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

روابط عمومی‌های خراسان‌جنوبی پیوست رسانه‌ای ارائه دهند

روابط عمومی‌های خراسان‌جنوبی پیوست رسانه‌ای ارائه دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای بیان اقدامات و فعالیت‌های دولت در استان پیوست رسانه‌ای ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فرخنده امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، گفت: در حوزه ظرفیت غنی رسانه‌ای خراسان حنوبی از سال ۱۴۰۱ تلاش شد این ظرفیت را به خارج استان معرفی کنیم.

وی افزود: اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن ایثار بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین جشنواره ملی سواد رسانه جایزه پروفسور معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران روز ۱۶ تیر ماه در دو بخش آموزش و جایزه برگزار می‌شود.

فرخنده با اشاره به اینکه یکی از تکالیف دستگاه‌های اجرایی اعتبارت بند«چ» است، تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه این اعتبارات نباید به ماه‌های پایانی سال موکول شود و باید سریعتر این انعقاد تفاهم‌نامه رقم بخورد.

وی با بیان لزوم امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند خدمات گسترده دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف را به موقع، هنرمندانه و به اندازه اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان به صورت ماهیانه تشکیل می‌شود، گفت: نباید کمبود امکانات و محدودیت‌ها مانع انجام وظیفه روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات نظام اسلامی شود.

فرخنده با بیان اینکه امید به معنایی این نیست که تنها تکیه بر نقاط مثبت کنیم و نقاط ضعف را نبینیم، عنوان کرد: نقد شامل سه اصل گفتن خوبی‌ها، اشاره به ضعف‌ها و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات است.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای بیان اقدامات و فعالیت‌های دولت در استان پیوست رسانه‌ای ارائه دهند. 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از