حالت تاریک
بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

اتحاد امت‌اسلامی تکیه‌گاه اصلی مقاومت‌در برابر زورگویان است

اتحاد امت‌اسلامی تکیه‌گاه اصلی مقاومت‌در برابر زورگویان است

بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده و تکیه‌گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان را اتحاد امت اسلامی می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «روز قدس نشان دهنده‌ی صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است». مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس، آرمانی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و با هدایتگری‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله العالی بر عزت و عظمت آن افزوده شد و همچنین با مجاهدت مجاهدانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی مسیرش هموار گشت تا به پیروزی نهایی نزدیک شود و اراده الهی محقق شود.

قدس قبله اول مسلمین، معراج پیامبر اکرم(ص) به عرش الهی، زادگاه پیامبران الهی، امروز در زیر چکمه صهیونیست‌های جهانخوار و زخم‌خورده از خنجر خونین دولت آمریکای نژادپرست حامی صهیونیست، با تمام وجود، ما و امت‌های اسلامی را فرا می‌خواند تا به یاریش بشتابیم و با حمایت از مقاومت و پایداری، بار دیگر روح تسامح، معنویت و عبادت در بیت المقدس شریف طنین‌افکن شود.

اکنون در آستانه جمعه‌‌ای دیگر از جمعه‌های به یادماندنی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان ‌اللَّه‌ تعالی علیه) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.

کشتار بیرحمانه‌ی زنان و کودکان در غزه، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از فرماندهان و افسران مدافع حرم نشان استیصال و درماندگی این رژیم در نبرد با اقتدار و ایستادگی جبهه مقاومت دارد، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده و تکیه‌گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان را اتحاد امت اسلامی می‌دانیم.

بی‌شک امسال نیز، مردم مؤمن و روزه‌دار در سراسر کشور، هم‌صدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سال‌های گذشته با راهپیمائی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه‌آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین‌الملل خواهند شد.

بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همبستگی با مردم فلسطین از تمامی مردم شریف استان بویژه بانوان غیور استان دعوت می‌نماید همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.

ان الظالمین لفی شقاق بعید...

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از