حالت تاریک
امام جمعه اهل‌سنت اسدیه:

رژیم صهیونیستی، دشمن مشترک همه مسلمانان است

رژیم صهیونیستی، دشمن مشترک همه مسلمانان است

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز دشمن مشترک همه مسلمانان است، گفت: زمانی مسلمانان می‌توانند در مقابل این جنایتکاران پیروز شوند که اتحاد قوی و موضع واحد علیه اسرائیل بگیرند.

مولوی سید احمد عبداللهی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، گفت: امروز در شرایطی که مسلمانان دارند بیشترین ظلم و ستم را از دست استکبار و اسرائیل غاصب تحمل می‌کنند، وحدت یکی از واجبات بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان با همدیگر اختلاف داشته باشند سود آن را دشمنان اسلام می‌برد و عزت و اقتدار مسلمین از بین می‌رود چون خداوند در قرآن فرموده است که نزاع و اختلاف باعث می‌شود که ضعیف و سست بشوید.

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی امت اسلامی باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و آن را نهادینه کنند چون اتحاد و انسجام باعث اقتدار و عزت مسلمین می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه در طول تاریخ هر زمانی که مسلمانان اتحاد داشتند، پیروز بودند و دشمنان نتوانستند به آنان آسیبی برسانند، افزود: اما متاسفانه هر زمانی که دچار اختلاف شدند ضرر کرد و نفع آن به سود کفار تمام شده است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی امروز دشمن مشترک همه مسلمین عالم است و برای او فرقی ندارد که اهل‌سنت یا شیعه باشیم، چون در واقع دشمن اسلام هستند.

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه گفت: امروز می‌بینیم که صهیونیست غاصب و کودک‌کش چه جنایاتی را در غزه مرتکب می‌شود و چه ظلم‌هایی را بر مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارند و از قتل و عام زنان و کودکان و ویران کردن مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد  و .. هیچ ابائی ندارند.

عبداللهی متذکر شد: زمانی مسلمانان می‌توانند در مقابل این جنایتکاران حرف برای گفتن داشته باشند و پیروز شوند که اتحاد قوی و موضع واحد علیه اسرائیل بگیرند آن وقت خداوند هم آنان را یاری و دشمنان را ذلیل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: اما اگر مسلمانان این اتحاد و انسجام را نداشته باشند هیچ‌گاه نمی‌توانند بر دشمنان غالب شوند و فقط ذلت و پریشانی نصیب‌شان خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه در پایان گفت: امیدواریم مسلمین بتوانند اتحاد واقعی را در بین خودشان به وجود آوردند و با دشمنان اسلام مقابله جدی داشته باشند و دست ظالمان را از سر مظلومان کوتاه کنند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از