حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی:

زائران اربعین خود را بیمه کنند

زائران اربعین خود را بیمه کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: زائرین امام حسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین قبل از شروع سفر حتماً خود را بیمه و از آوردن هر گونه دارو‌های ممنوعه که مواد مخدر دارند پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کاووسی در برنامه پرسمان صدا و سیمای شبکه خاوران افزود: کسانی که بیماری زمینه‌ای و خاص دارند حتماً دارو‌های خود را به اندازه روز‌هایی که در سفر هستند به همراه داشته باشند.

 
وی گفت: مردم می‌توانند اگر دارو‌های سالمی دارند که مسئله‌ای ندارد و در شرایط خوب نگهداری شده است را به هلال احمر استان تحویل دهند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: هلال احمر استان با مستقر کردن دو درمانگاه در کاظمین و ۶ پزشک متخصص و فوق تخصص به صورت جداگانه در بیمارستان شهر کاظمیه، به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کند.


کاووسی افزود: مردم در نرم‌افزار و تقویم باد صبا می‌توانند در گزینه هلال احمر آموزش‌های لازم اربعین را که به صورت ساده و کاربردی با آنها ارائه شده است دریافت کنند و همچنین در سمت بالا سمت راستِ این نرم‌افزار گزینه موکب اربعین وجود دارد که به زودی در آن ۴۰۰ پزشک در جمعیت هلال احمر کشور شیفت بندی می‌شوند و در ایام اربعین به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی زائرین هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از