حالت تاریک

ساعت‌های داغ وعده‌های رنگارنگ ماراتن تبلیغات

ساعت‌های داغ وعده‌های رنگارنگ ماراتن تبلیغات

تبلیغات به ساعت‌ پایانی نزدیک می‌شود و شور و هیجان تبلیغات انتخابات و وعده‌های رنگارنگ کاندیدا‌ها برای نزدیک‌شدن به صندلی مجلس در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی در واپسین ساعت تبلیغات به اوج خود رسیده است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کمتر از ۲۴ ساعت تا پایان تبلیغات کاندیدها باقی‌مانده است و ساعت ۸ صبح فردا، زمان تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد و تا آن ساعت، ستادهای تبلیغاتی، ساعت‌های داغ و نفس‌گیری را برای تبلیغات پیش رو دارند و آخرین تلاش‌های خود را برای تداوم برگزاری نشست‌ها و جلسات انتخاباتی و توزیع کارت‌ها و بروشورها به منظور همراه کردن بیشتر مردم با نامزد موردنظرشان انجام خواهند داد.

شور و هیجان انتخابات در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی در واپسین ساعت تبلیغات به اوج خود رسیده و کاندیدها با وعده های رنگارنگ می خواهند خود را به صندلی مجلس نزدیک‌تر کنند.

 در هفته‌ای که گذشت چهره شهرها، خیابان‌ها حتی مناطق روستایی کاملاً رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته بود و تمامی نامزدهای این دوره به همراه طرفداران خود هر کدام به روش و شیوه‌ای به دنبال کسب آرای مردمی بودند.

توزیع برشور، کارت ویزیت، اقلام تبلیغاتی با آرم و نام نامزد انتخاباتی، نصب و الصاق بنرهایی حاوی عکس‌ها و شعارهای نامزدهای انتخاباتی در معابر و میادین اصلی و فرعی شهرها به همراه برگزاری نشست‌ها، همایش‌های شبانه‌روزی با حضور اقشار مختلف مردمی، حضور در مراسم‌های مختلف، مساجد و… از شیوه‌های این دوره تبلیغات برای جلب آرای مردمی در استان بود.

 در دو روز گذشته تجمع و نشست‌های مردمی در دفاتر مشاوره‌ای و تحقیقاتی نامزدهای انتخاباتی نیز رفته رفته طولانی‌تر از روزهای دیگر برگزار شد و دفاتر نامزدهای انتخاباتی هم اکنون مملو از تجمع طرفداران کاندیداهاست.

هر چند تبلیغات در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی فراتر از تبلیغات کاغذی و فضای مجازی بود و با ویژه برنامه‌های مناظره‌های کاندیداها در قاب جادویی رنگ و بوی بهتری به خود گرفته بود که در جهت آشنایی بیشتر مردم با کاندیداها هم موثر بود.

افزون بر این در روزهای گذشته، در فضای مجازی و در برخی جلسات تبلیغاتی، شاهد اعلام طرفداری و حمایت تعدادی از افراد نام آشنا از بعضی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم. 

حل معضل بیکاری، عدالت ورزی و ریشه کن کردن فقر و محرومیت از منطقه، توجه به وضع معیشتی قشر آسیب پذیر جامعه از جمله طبقه کارگر، توسعه عدالت اجتماعی، انتصاب مدیران لایق و شایسته در منطقه و… از مهمترین مباحث مورد طرح در نشست‌های تبلیغاتی کاندیداها بود.

حمایت ویژه از بانوان،حمایت از هنرمندان، توسعه فضاهای ورزشی، حمایت از جوانان و جامعه دانشگاهی و پزشکی نیز از دیگر محورهای سخنرانی نامزدهای انتخاباتی مجلس در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی است که به کرات از سوی افراد مختلف مطرح شد و امروز کاندیداها هر چه در چنته دارند روی دایره می‌ریزند تا بر کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکیه زنند.

همه این وعده‌ها از فردا در آلبومی بسیار زیبا نگهداری می شود، وعده‌هایی که از یاد می‌رود و به فراموشی سپرده می‌شوند، وعده‌هایی که با هر باد می‌لرزند و بعد از چرخشی در آسمان، نقش زمین می‌شود.

خلاصه در این ساعت‌های باقیمانده صدای بلندگوها بلند و بلندتر می شود و تنور انتخابات هر لحظه داغ تر تا بتوانند نامزد مورد نظر را بیشتر در نظر مردم جلب کنند اما هنوز هم دیر نشده، نامزدها در همین واپسین ساعت تبلیغات، با صداقت صحبت کنند، هر آنچه در توان و عمل دارند را بگویند، نه کمتر نه بیشتر، این نشود که گاهی سنگ‌های بزرگتری که علامت نزدن است را بگویند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از