حالت تاریک
با حضور استاندار خراسان جنوبی؛

سالن چندمنظوره شهید صمدی در فردوس افتتاح شد

سالن چندمنظوره شهید صمدی در فردوس افتتاح شد

سالن چندمنظوره فردوس شهید محمدامین صمدی با هزینه‌‌کرد ۲۷ میلیارد تومان بعد از گذشت یک دهه امروز یکشنبه سوم تیرماه با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،  سالن چندمنظوره فردوس با هزینه‌‌کرد ۲۷ میلیارد تومان بعد از گذشت یک دهه امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

جواد قناعت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق شد تا در جمع مدیران شهرستان فردوس دو برنامه کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را حضور داشته باشیم.

وی از آغاز عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه سایت ۱۷ هکتاری فردوس و احداث نمازخانه در این سایت خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۵۰ سایت نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی، افزود: در ۲۷ سایت زیرساخت‌های آب، برق و گاز آماده شده و طبق رایزنی‌ها با وزارت راه و شهرسازی و نوسازی مدارس کشور شاهد احداث مدرسه و نمازخانه در این سایت‌ها خواهیم بود.

به گفته وی؛ در ۱۲ سایت هم کارهای اولیه برای کلنگ‌زنی احداث نمازخانه، مسجد و مدرسه انجام شده است.

استاندار تصریح کرد: وسعت شهر فردوس یک هزار و ۳۰۰ هکتار است و در همین ۳۳ ماه دولت سیزدهم ۴۵۰ هکتار از اراضی حریم، وارد محدوده شهری شده که یک سوم شهر فردوس را شامل می‌شود.

وی افزود: تأمین آب، برق و گاز ۴۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۱۷ هکتاری فردوس انجام شده و در آستانه تکمیل شدن است.

استاندار از افتتاح و بهره‌برداری سالن چندمنظوره شهید محمدامین صمدی فردوس هم خبر داد و گفت: این پروژه از سال ۹۰ تا قبل از دولت سیزدهم ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در طول این دو سال اخیر با پیگیری‌های مدیران ۷۰ درصد پیشرفت و امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: مساحت این سالن افتتاحی ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع است  و با هزینه‌کرد ۲۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای خبر/10

سالن چندمنظوره شهید صمدی در فردوس افتتاح شد
سالن چندمنظوره شهید صمدی در فردوس افتتاح شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از