حالت تاریک
رئیس ستاد مردمی قالیباف در بیرجند:

ستاد‌های قالیباف پای کار پیروزی جریان انقلاب

ستاد‌های قالیباف پای کار پیروزی جریان انقلاب

رئیس ستاد دکتر قالیباف در بیرجند گفت: ستاد‌های مردمی فعال دکتر قالیباف در بیرجند تمام همت خود را برای پیروزی جریان انقلاب و دکتر جلیلی به‌کار گرفته اند. ‌

وحید تقی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، با اشاره به بیانیه دکتر قالیباف بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای قالیباف در این بیانیه با بیان اینکه راه هنوز پایان نیافته است؛ به حمایت از آقای جلیلی در دوم انتخابات اشاره و تاکید کرد که همه باید تلاش کنیم تا آقای جلیلی رئیس دولت آینده شود.

وی با اشاره به اینکه با حمایت آقای قالیباف از جلیلی، نماینده جبهه انقلاب به طور خاص مشخص شد، گفت: امیدواریم به‌حق خون شهدای خدمت آن اتفاقی که برای انقلاب و کشور صلاح است رقم بخورد و قلوب مردم به سمت فرد اصلح هدایت شود، چرا که ‌واقعا به غیر از نامزد جبهه انقلاب، فرد دیگری اصلح نیست.

رئیس ستاد محمد باقر قالیباف در بیرجند بیان کرد: هم‌اکنون ستاد‌های فعال آقای قالیباف درشهرستان بیرجند، تمام همت خود را به‌کار بسته و حمایت قاطع خود را درجهت اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی اعلام کرده و برای موفقیت آقای سعید جلیلی درمرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش می‌کنند.

تقی‌زاده با بیان اینکه ان شاءالله از امروز؛ با وحدتی مثال‌زدنی و با تمام قوا در یک جبهه، برای پیروزی جبهه انقلاب اسلامی گام بزرگی برخواهیم داشت، تاکید کرد: بنده نیز وظیفه خودم می‌دانم که از تمامی حامیان و همراهان و مردم عزیز، فهیم، شریف، متدین، انقلابی، شهیدپرور و دوستان انقلابی دعوت کنم که مثل گذشته با همدلی و همراهی با رای به آقای جلیلی، بار دیگر در راستای موفقیت جبهه انقلاب اسلامی گام بزرگی بردارند و در ادامه راه شهیدان جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و سایر شهدای خدمت، کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به اینکه هر رای می‌تواند در تعیین سرنوشت کشور موثرباشد، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات تاکید دارد و ایشان خواستار مشارکت همگانی در این عرصه شدند و از دیدگاه ایشان، هرکسی به ایران قوی و سربلند علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند.

رئیس ستاد محمد باقر قالیباف در بیرجند ضمن تاکید بر آمادگی برای همکاری با ستاد‌های آقای جلیلی، اظهارکرد: پس از انتشار نتایج‌آرای انتخاباتی، بنده بدون معطلی و در همان ساعات اولیه؛ با حضور در ستاد مرکزی آقای جلیلی دراستان حراسان جنوبی، آمادگی خود راجهت همکاری اعلام کردم و تبلیغ همه‌جانبه با تمام توان و ظرفیت را وظیفه انقلابی خود می‌دانم.

تقی‌زاده ادامه داد: آقای جلیلی در تاریخ ایران، نقطعه عطف خواهد شد چرا که او اشراف کاملی نسبت به مسائل داخلی دارد که اگر این آگاهی با مدیریت اجرایی همراه باشد، به انقلاب اسلامی روحیه خواهد داد.

وی افزود: از طرفی رمز موفقیت جبهه انقلاب در این انتخابات، دست برداشتن از اختلافات و حمایت قاطع بر تک کاندید جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات است.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از