حالت تاریک

ستاد انتخاباتی قالیباف در بیرجند راه‌اندازی شد

ستاد انتخاباتی قالیباف در بیرجند راه‌اندازی شد

ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهر بیرجند راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهر بیرجند راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در این مراسم که با حضور جمعی از هواداران این نامزد آغاز بکار کرد، گفت: ما در این شب در خصوص ابر مردمی می‌خواهیم صحبت کنیم که در سطح کشور کارهای بزرگی عمرانی، اقتصادی و سیاسی انجام داده است.

مسعود صادقی افزود: ایشان فعالیت‌های خوب و جهادی در دوران دفاع مقدس، قرارگاه خاتم، صنعت هوایی، صنعت موشکی، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و در حوزه قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی داشته که اقدامات ایشان در همه حوزه‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای قالیباف چهره به چهره تبلیغات داشته باشیم، بیان کرد: کارنامه محمدباقر قالیباف برای همه ما مشخص است و نیازی نیست از ایشان تعریف کرد بلکه باید همه ما سراغ کارنامه ایشان برویم.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در خراسان جنوبی بیان کرد: نیازمند همراهی همه در تامین خوراک مناسب برای معرفی کارنامه درخشان محمد باقر قالیباف در استان هستیم.

صادقی تاکید کرد: ما هیچ جنگ و دعوایی با سایر کاندیدای جبهه انقلاب نداریم و باید اخلاق‌مداری سرلوحه کار همه ما باشد، امیدواریم که کاندیدا ی جبهه انقلاب در هشتم تیرماه پیروز میدان انتخابات باشند.

 

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از