حالت تاریک
سرپرست فرمانداری خوسف منصوب شد

سرپرست فرمانداری خوسف منصوب شد

استاندار خراسان جنوبی در حکمی "محمد محمدیان‌فر" را به سمت سرپرست فرمانداری خوسف منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در حکم انتصاب محمد محمدیان‌فر آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف تعیین می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت چهاردهم تلاش کرده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

"محمد محمدیان‌فر" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خوسف است.

فرماندار سابق خوسف هم امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: با توجه به پذیرش اینجانب در دانشگاه به عنوان عضو هیات علمی و الزام به اشتغال در ترم جاری دانشگاه که با مکاتبه وزارت متبوع در این خصوص همراه بوده است، بنابر تکلیف قانونی و عدم امکان قانونی فعالیت همزمان در دو دستگاه، مکلف به خدمت در سنگر دیگری و عرصه تعلیم و تربیت شده‌ام.

سید علی حسینی که تیر سال گذشته به این سمت منصوب شده بود در این پیام ضمن طلب حلالیت و قدردانی، از مردم فهیم و مسئولان شهرستان خوسف خداحافظی کرد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از