حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی خبرداد

سهم مهم دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه خراسان‌جنوبی

سهم مهم دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیمی از بار آموزش عالی استان را بر دوش داشته و سهم ارزنده‌ای در توسعه استان و مخصوصا شهرستان بیرجند دارد.

علیرضا عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اظهارکرد: به‌ لطف خداوند فضای بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و استان برای مطالبه‌گری و آزادی بیان برای دانشجویان وجود دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: وجود کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی این فرصت را به دانشجویان عزیز می‌دهد که بتواند مطالبه‌گری داشته باشند.

سهم مهم دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با عنایت به این‌که پیش نیاز شکوفایی و بالندگی جامعه توسعه سرمایه‌های انسانی و تربیت نیروی متعهد و متخصص است و دانشگاه آزاد اسلامی چون نیمی از بار آموزش عالی استان را بر دوش داشته قطعا نقش و سهم ارزنده‌ای در توسعه استان و مخصوصا شهرستان بیرجند داشته است.

عزیزی ادامه‌داد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و آموزشی همواره در جهت رفع مشکلات استان موثر بوده است و دانش آموختگان این دانشگاه در عرصه‌های گوناگون بخش‌های دولتی و خصوصی منشا خدمت به استان و کشور هستند.

دانشجویان فعال در عرصه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی

وی تصریح‌کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همواره در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری موثر دارند و پای آرمان‌های والای امام(ره)، رهبری معظم انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و بصیرت خود را در عرصه‌های گوناگون به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی از  یادواره شهدای دانشجو به‌عنوان رویداد بسیار بزرگ فرهنگی استان یادکرد و افزود: امروز شاهد برگزاری این یادواره در دانشگاه بودیم که به همت دانشجویان عزیز بسیجی برگزار شد و این بیانگر همت والای این عزیزان است.

برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان در دانشگاه آزاد اسلامی

عزیزی مهم ترین رویداد و برنامه روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان را برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در جوار مزار شهدای این دانشگاه دانست و افزود: این یادواره شهدا با حضور مقامات محترم کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم نجیب و ولایت‌مدار بیرجند برگزار شد و یکی از رویدادهای مهم فرهنگی شهرستان هم محسوب می‌شود.

وی دیدار و گفتگوی صمیمانه با دانشجویان و تبریک روز دانشجو با حضور مسئولان دانشگاه در کلاس‌های درس و خوابگاه را از دیگر مراسم روز دانشجو عنوان‌کرد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از