حالت تاریک
فرماندار بیرجند:

سپاه هوشمندانه‌ترین فرماندهان نظامی را تربیت کرد

سپاه هوشمندانه‌ترین فرماندهان نظامی را تربیت کرد

فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه سپاه هوشمندانه‌ترین فرماندهان نظامی و مدیران را تربیت کرد، گفت: سپاه در همه عرصه‌ها اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوادث طبیعی ثابت کرد که کنار مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فاضلی‌فرد امروز در اولین شورای اداری شهرستان بیرجند با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور نبود»، پی می‌بریم.

فرماندار بیرجند افزود: سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: سپاه در همه عرصه‌ها اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوادث طبیعی ثابت کرد که کنار مردم است.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه سپاه هوشمندانه‌ترین فرماندهان نظامی و مدیران را تربیت کرد، گفت: اینها همه برکات و ثمرات نهاد مقدسی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته وی؛ عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده است و این عزت ارزان به دست نیامده و برای آن عزیزان بسیاری خون دادند و به شهادت رسیدند.

فرماندار بیرجند در ادامه اظهار کرد: در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوعات اقتصادی به ویژه امسال با انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در طول انقلاب اسلامی ثبات شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه مشارکت مردم در سیاست کاری دولت و مسئولان است و تلاش آنان بر تحقق شعار سال خواهد بود، بیان کرد: در شهرستان بیرجند هم طرحی پیشنهاد شده و ارتباط مساجد با حاکمیت و دولت را با نمایندگانی از خود مساجد برقرار کردیم.

فاضلی‌فرد ادامه داد: در همین راستا ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم عنصری کلید در تحقق  اقتصاد ملی است، افزود: همه دولت‌هایی که در حوزه اقتصاد پیشرفت کردند بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نشده است لذا نقش، مشارکت و حضور مردم بسیار برای ما حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه مردم برای ما و دولت سیزدهم خط قرمز هستند، گفت: شأن مسئولان نوکری و خدمت به مردم است لذا در مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی باید خدمات ما عزتمندانه و با رعایت کرامت مردم باشد.

فاضلی‌فرد در ادامه با اشاره به اینکه بی‌حجابی تحمیلی آفتی برای جامعه اسلامی است، عنوان کرد: لایحه عفاف و حجاب چند ماهی است که بین مجلس و شورای نگهبان دست به دست می‌شود اما فراجا منتظر نماند و طرح نور در همین بازه زمانی کوتاه تاثیرات خوبی در جامعه داشته است.

وی افزود: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند لذا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم و اینها در محدودیت و اقلیت قرار دارند.

فرماندار بیرجند بیان داشت: فراجا در مقابله با این موضوع مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی را باید تذکری که جامعه ما همراهی می‌کنند، تمایز می‌بینند.

فاضلی‌فرد در پایان گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از