حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

شهادت هنیه حاکی از ذلت صهیونیست‌ها است

شهادت هنیه حاکی از ذلت صهیونیست‌ها است

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: چون اسرائیلی‌ها در میدان جنگ با فلسطینی‌ها درمانده شده‌اند و نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند، به چنین اعمال زشت و بزدلانه‌ای روی آورده‌اند که نشات گرفته از ذلت و زبونی آنهاست.

مولوی سید احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهارکرد: شهادت اسماعیل هنیه به‌عنوان یکی از مجاهدان بزرگ و با ارزش محور مقاومت، خیلی دردناک بود که این موضوع را به تمام مسلمانان جهان به‌خصوص ملت مظلوم فلسطین تسلیت می‌گویم.
وی افزود: اینکه صهیونیست‌ها یک فرد مجاهدی را در محل اقامتش در یک کشور دیگر به شهادت برسانند، از هر لحاظ در عرف بین‌الملل و قانون بشریت یک عمل بسیار زشت و ناپسند است و بنده هم این عمل زشت و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم می‌کنم.
امام جمعه اهل سنت اسدیه در خصوص علت این جنایت‌ها نیز بیان کرد: چون اسرائیلی‌ها در میدان جنگ با فلسطینی‌ها درمانده شده‌اند و نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند، به چنین اعمال زشت و بزدلانه‌ای روی آورده‌اند که نشات گرفته از ذلت و زبونی آنهاست.
عبداللهی گفت: ان شاءالله این شهادت باعث متحد شدن بیشتر مسلمانان می‌شود و نفرت و انزجار امت اسلامی از غاصبان مسجدالاقصی و حامیانشان نیز بیشتر خواهد شد.
وی عنوان کرد: امیدواریم که پاسخ مناسب، دندان‌شکن و کوبنده در برابر این ظلم و جنایت داده شود. همچنین لازم است که زمامداران کشور‌های اسلامی هم از خواب غفلت بیدار شده و اتحادی را علیه این حکام غاصب تشکیل داده و در مقابل آنها ایستادگی کنند.
امام جمعه اهل سنت اسدیه تصریح کرد: تاکنون جریان حماس از این بحران‌ها خیلی پشت سر گذاشته و شخص اسماعیل هنیه هم تاکنون چندین نفر از بستگانش را از دست داده و تعدادی از پسران و نوه‌هایش هم به شهادت رسیده‌اند، اما این جنایت‌ها هیچ تاثیری در روند مقاومت نداشته است.
وی ادامه داد: اکنون هم شهادت این مجاهد باعث تحریک بی‌شترحس انتقام‌جویی مجاهدان غزه خواهد شد که در نتیجه آن، آنها مصمم‌تر از گذشته در برابر اسرائیل خواهند ایستاد و جریان مقاومت قوی‌تر خواهد شد.
او افزود: قطعا این اقدامات اسرائیلی‌ها زوال آنها را نزدیک‌تر می‌کند و شکست‌شان حتمی‌تر خواهد شد.
عبداللهی با اشاره به شهادت شهید سلمیانی در عراق و شهادت شهید هنیه در ایران، گفت: برای دشمنان اسلام و مسلمین فرقی نمی‌کند که سردار سلیمانی از سربازان دلیر ایران یا اسماعیل هنیه از مجاهدان قدرتمند فلسطین باشد، آنها دشمن اسلام، مقاومت، عزت و آزادی مسلمانان هستند و این حرکات بزدلانه‌ای را که در هر جایی اعم از عراق، ایران، لبنان و... انجام می‌دهند، همه یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم تضعیف مقاومت اسلامی است.
وی ادامه داد: ان شاءالله این خون‌هایی که به‌ناحق ریخته شده، باعث خواهد شد که قدرت، شوکت و صلابت صهیونیست‌ها بزودی شکسته شود.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از