حالت تاریک
معاون توسعه‌مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی:

شهدای خدمت شاگردان حقیقی‌مکتب امام خمینی (ره)‌بودند

شهدای خدمت شاگردان حقیقی‌مکتب امام خمینی (ره)‌بودند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: شهدای خدمت، شاگردان حقیقی مکتب امام خمینی (ره) بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ناصر ناصری در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای خدمت در روستای مهدیه شهرستان خوسف به تشریح ویژگی های عملی و رفتاری امام خمینی (ره) پرداخت.

 وی قیام ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲ را بستر و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ برشمرد و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب و آغاز به کار حکومت اسلامی، تبلیغ و گسترش اسلام انقلابی، به عنوان اولین دستور کار در سیاست خارجی جمهوری اسلامی مطرح شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: امام (ره) اعتقاد راسخ داشت که مشکلات جامعه ایرانی و بشریت حل نخواهد شد مگر اینکه یک تمدن مبتنی بر افکار ناب شیعی در ایران رشد کرده و به دنیا به عنوان الگو عرضه شود.ناصری ادامه داد: امام (ره) با زدودن پیرایه هایی که بر چهره دین بسته شده بود، ملت ها را با اسلام ناب محمدی(ص) آشنا ساخته و زمینه هدایت و رهایی بشر از بند استکبار را فراهم کرد و این حقیقت را روشن ساخت که دین از سیاست جدا نیست.

وی در ادامه با ذکر خاطراتی از زمان همراهی با شهید آیت الله رئیسی در آستان قدس، گفت: علت این همه اندوه، گریه و حزن مردم و دلیل آن تشییع کم نظیر در شهرهای تبریز، قم، تهران، بيرجند و مشهد، این بود که این عزیزان به معنی واقعی کلمه، شاگردان حقیقی مکتب خمینی کبیر (ره) بودند.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: مردم ایران بار دیگر با این حماسه نشان دادند که خدمتگزاران واقعی و با اخلاص خود را به خوبی می شناسند و قدردان زحمات آنها هستند.
 
 
ناصری تأکید کرد: این شیوه خدمتگزاری محک جدیدی برای ما به عنوان معیار و الگو برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو خواهد بود. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از