حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

شهید آیت‌الله‌رئیسی سبک‌جدید مدیریت ولایت‌محور را ارائه داد

شهید آیت‌الله‌رئیسی سبک‌جدید مدیریت ولایت‌محور را ارائه داد

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی سبک جدید مدیریت جهادی، انقلابی و ولایت‌محور را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت عصر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در امامزاده سید مرتضی(ع) روستای سیدان شهرستان درمیان برگزار شد، گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی، اکنون کشور در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است.

وی افزود:  خدا را شاکریم که برکت وجود رهبر معظم انقلاب کشور دستخوش اتفاقات ناگوار و تلخ نمی‌شود و روند توسعه همچنان رو به جلو است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم یک الگو و سبک جدید مدیریت عالی جهادی و ولایت‌محور ارائه داد، گفت: جلسات بزرگداشت ضمن یاد شهدای خدمت، آغاز حرکتی جدید و ارائه الگوی مدیریت انقلابی و جهادی است که آیت الله رئیسی بنا نهاد.

قناعت با اشاره به الگوی موفق مردم‌داری همراه با خدمتگزاری شهید آیت الله رئیسی تصریح کرد: ایشان همیشه می‌گفت شأن مدیران کار کردن و خدمت به مردم و جبران عقب‌ماندگی‌ها است.

وی ادامه داد: دفتر دیگری که شهید آیت الله رئیسی گشود، الگوی تبعیت محض و کامل از ولایت فقیه و نائب امام زمان(عج) است.

استاندار بیان داشت: تجمیع معنویت و مدیریت قاطع و فسادستیز از دفاتری دیگری است که شهید آیت الله رئیسی گشود و کارهای بزرگ زیربنایی زیرساختی و حرکت‌های اساسی در کشور انجام داد.

قناعت با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی بیشترین سفرهای خارجی صورت گرفت و مراسم تشییع ایشان ۷۰ مقام عالی رتبه جهانی وارد کشور شدند، افزود: همچنین دولت‌های یک چهارم جمعیت جهان عزای عمومی اعلام کردند.

استاندار تأکید کرد: شهید آیت الله رئیسی با خدمت به مردم، سفرهای استانی و انجام کارهای زیربنایی ریل‌گذاری خوبی در دولت سیزدهم انجام شد که باید در آزمون هشتم تیرماه دقت کنیم همین روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی دیگر از الگوها و دفاتر دیگری که شهید آیت الله رئیسی گشود، ابهت اقتدار کمرشکن مقابل دشمنان و در عین حال تا کمر خم شدن برای محرومین و پابرهنگان بود و این برای مردم اثبات شده است.

قناعت ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید رئیسی مظهر شعارها و آرمان‌های انقلاب است و در دولت سیزدهم مدیریت اقتصادی بر اساس آموزه‌های اسلام شگل گرفت و بر اساس آخرین گزارش دیوان محاسبات تمام بدهی‌های دولت‌های گذشته در حال پرداخت است و تا پایان امسال صفر می‌شود بدون اینکه پول بدون پشتوانه چاپ کند.

استاندار با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مثل شهید رجایی مردم‌دار و مردم‌زیست بود،  گفت: سردار سلیمانی می‌گفت «باید شهید باشی تا شهید شوی»؛ شهید آیت الله رئیسی هم قبل از شهادتش، شهید خدمت و شهید اخلاق و تقوا و کارهای جهادی و شهید صبر بود.

قناعت افزود: اکنون هم به برکت وجود مقام معظم رهبری شاهد فضای آرام در کشور هستیم و ان‌شاء‌الله روند خدمت‌رسانی ادامه خواهد داشت و جهان در حال تحول است و تحول هم به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت مقاومت با محوریت ایران اسلامی می‌باشد.

وی بیان کرد: انتظار است همه کمک کنند تا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور گسترده مردم عزیز کشور باشیم و همین روند انقلابی و خدمتگزاری و ریل‌گذاری که شهید آیت الله رئیسی ایجاد کرد ادامه یابد.

انتهای خبر/10

شهید آیت‌الله‌رئیسی سبک‌جدید مدیریت ولایت‌محور را ارائه داد
شهید آیت‌الله‌رئیسی سبک‌جدید مدیریت ولایت‌محور را ارائه داد
شهید آیت‌الله‌رئیسی سبک‌جدید مدیریت ولایت‌محور را ارائه داد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از