حالت تاریک
امام جمعه طبس:

شهید رئیسی به معنی واقعی کلمه خدمتگزار بود

شهید رئیسی به معنی واقعی کلمه خدمتگزار بود

امام جمعه طبس گفت: شهید رئیسی در طول هفته؛ مشکلات مملکتی را پیگیری می‌کرد و در روز پنج شنبه و جمعه هم به شهر‌ها، روستا‌ها و حتی مناطق دورافتاده و کپرنشین سفر و مشکلات مردم را حل می‌کرد و به معنی واقعی کلمه خدمتگزار بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در خصوص وقوع حادثه هوایی و شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهارکرد: رمز محبوبیت و موفقیت شهید سید ابراهیم رئیسی در آیه ۹۶ سوره مریم است که خداوند می فرماید: « إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا - یعنی کسانی که به خدا ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند، خداوند محبت‌شان را در دل همه می‌اندازد».
وی افزود: از دیروز که خبر حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مطرح شد، مردم نقاط مختلف کشور بی‌روح و بی‌رمق شدند، حال و روز خوبی نداشتند و تازه از دیشب فهمیدند که چه شخصیت بزرگی را از دست دادند و چقدر به ایشان وابسته بوده‌اند.
امام جمعه طبس با بیان اینکه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ ایمان خالصانه به خدا داشت و عمل صالح و خدمت به محرومان جامعه را در سرلوحه کار خود قرار داده بود، گفت: ایشان در طول هفته در نهاد ریاست‌جمهوری مشکلات مملکتی را پیگیری می‌کرد و در روز پنج شنبه و جمعه هم که همه طبق حق طبیعی خود در کنار خانواده هستند، او به شهر‌ها، روستا‌ها و حتی مناطق دورافتاده و کپرنشین سفر و مشکلات مردم را حل می‌کرد و به معنی واقعی کلمه خدمتگزار بود.
محمدی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی؛ شب در کاخ ریاست‌جمهوری روسیه جلسه داشت و فردا صبح در خیابان‌های کرج استان البرز پیگیر حل مشکلات استان و مردم بود وخدمت‌رسانی و خدمتگزاری مخلصانه به مردم، رمز موفقیت او بود.
وی بیان کرد: شهید رئیسی انسان ولایت‌مداری بود و به دلیل عشق و ارادتی که به ولایت داشت، هر جایی که احساس می‌کرد مقام معظم رهبری نظر و دیدگاهی دارد، تمام تلاش خود را انجام می‌داد تا این نظر اجرا شود و برخلاف برخی‌ها که فقط شعار ولایتمداری می‌دهند اما در عمل خون به دل رهبر می‌کنند، ایشان صادقانه ولایتمداری را باور داشت.
او تصریح کرد: این شهید روحیه صادقانه‌ای داشت و خدمتگزار بود، بارها ایشان را در مناطق سیل‌زده برای حل مشکلات مردم دیدیم، اگر مردم سیستان‌و‌بلوچستان دچار سیل‌زدگی شده بودند خودش را به آنجا می‌رساند، همچنین اگر در جایی حادثه‌ای ایجاد می‌شد یا خودش به آنجا می‌رفت و یا نیرو‌های خدمتگزارش را به آنجا گسیل می‌داد.
امام جمعه طبس با اشاره به اینکه ارادت شهید رئیسی به اهل‌بیت (ع) خالصانه و مخلصانه بود، گفت: ایشان یک شخصیت همه‌جانبه‌ای داشت و چهل و خورده‌ای سال در طول انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف دستگاه قضا، دادستانی کل، ریاست قوه قضائیه، دوران تولیت آستان قدس رضوی، تحول عظیمی را ایجاد کرد.
او افزود: شهید رئیسی به‌خصوص در دو سال اخیر و در دوران ریاست‌جمهوری، واقعا خالصانه و مخلصانه زحمت کشید و روحیه انقلابی ایشان تشری به دشمن زد.
محمدی تصریح کرد: او در راستای اهداف انقلاب و فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری، دغدغه مندانه ورود پیدا کرد و مواضع سیاسی- انقلابی ایشان در جهان و در کشور‌های منطقه و جبهه مقاومت کاملا اثرگذار بود و در‌نهایت این شخصیت محبوب در آستانه میلاد امام رضا (ع) مولا و ارباب خودش، دعوت حق را لبیک گفت که امیدوارم مورد عنایت این امام همام قرار بگیرد.
وی اظهارکرد: امیدوارم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که " اختلالی در کار نظام پیش نخواهد آمد" و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند که " انقلاب و نظام اسلامی وابسته به فرد نیست" این نظام و انقلاب مستحکم راه خودش را ادامه دهد، چرا که خدمتگزاران خوبی در سطح کشور داریم.
او افزود: هم‌اکنون معاون اول رئیس‌جمهور مسئولیت اقوه اجراییه را برعهده دارد و باید طی مدت ۵٠ روز با همکاری روسای دو قوه مقننه و قضائیه، سازو کار انتخابات ریاست‌جمهوری را فراهم کنند تا اختلالی در کار نظام ایجاد نشود.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از