حالت تاریک
غزه و لبنان به‌منزله تنگ اُحد است
امام جمعه اسدیه:

غزه و لبنان به‌منزله تنگ اُحد است

امام جمعه اسدیه با تأکید بر اینکه امروز غزه و لبنان به منزله تنگ اُحد زمان است، گفت: اگر کشورهای مسلمان غافل شوند و سستی کنند، بدانند که اسلام دچار شکست خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصیب خزاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به تلاش دشمن برای اینکه جلوی پیشرفت اسلام و مسلمین را بگیرد، گفت: امروزه همه ما ادعای اسلام داریم اما اسلام از دست خود مسلمانان دارد، مظلوم واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن در بین ما حاکم است و بدانید قرآن بیش از ۶۰۰ آیه نسبت به جهاد و ایثار دارد، افزود: قرآن به طور کلی در رویارویی با دشمن، مقابله به مثل را توصیه کرده که اگر از سوی دشمن تجاوزی به سوی شما صورت گرفت شما هم به همان نسبت پاسخ دهید.

امام جمعه اسدیه با انتقاد از برخوردهای منفعلانه و سازش‌کارانه با دشمن تجاوزکار و غاصب رژیم صهیونیستی بیان کرد: خداوند بارها در قرآن به ما در خصوص دشمن‌شناسی و جهاد تذکر می‌دهد.

خزاعی با بیان اینکه امروز اگر در برابر این رژیم صهیونیستی نیایستیم در آینه نزدیک به سایر کشورهای اسلامی هم حمله و تجاوز نظامی خواهد کرد، گفت: طبق فرموده خداوند در قرآن کریم، شدیدترین دشمن مؤمنان، یهودیان هستند.

وی تأکید کرد: شهید بزرگوار سید حسن نصرالله توسط صهیونیست‌ها که بدترین قشر یهود هستند به شهادت رسید. 

امام جمعه اسدیه با انتقاد از مسلمانی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کردند، متذکر شد: اگر جنایت و ظلمی در عالم شود و دل ما با آن باشد گویا خود ما این جنایت و ظلم را انجام دادیم.

خزاعی با تأکید بر اینکه امروز غزه و لبنان به منزله تنگ اُحد زمان است، تصریح کرد: اگر مردم عزیز ما و کشورهای مسلمان غافل شوند و سستی کنند، بدانند که حمزه‌ها شهید و رسول خداها مجروح و اسلام دچار شکست خواهد شد پس هر چه زودتر غزه و لبنان را دریابید و برای جهاد با دشمن صهیونیستی و کفر بپاخیزید.

وی در پایان گفت: شیعیان و اهل سنت به چیزی غیر از انتقام از دشمن راضی نخواهند شد و تعلل و عدم پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی، او را جسورتر خواهد کرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از