حالت تاریک
شورای تبیین‌مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیانیه‌ای صادر کرد
در پی شهادت سیدحسن نصرالله؛

شورای تبیین‌مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیانیه‌ای صادر کرد

در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به‌دست رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، در این بیانیه آمده است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

روز گذشته رژیم منحوس صهیونیستی با بمباران مناطقی از ضاحیه بیروت، سید عزیز مقاومت را به فیض شهادت رساند و ملت‌های اسلامی را داغدار این شهید مجاهد کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، جنایت‌های این سگ هار منطقه، جز با سیلی محکم و محو کننده سپاهیان اسلام پایان نمی‌ابد و این جنون و خونریزی نیز در ادامه جنایات قبلی این رژیم، سید عزیز مقاومت را بعد از عمری مجاهدت به قافله شهدای آزادگان تاریخ رساند.

به فرموده رهبر عزیزمان سنت الهی بر این است، هرجا درمقابل دشمن درنده خوی مستکبر، صبر غیرتاکتیکی رخ دهد، بایستی منتظر غضب الهی بود. آسیب از میان رفتن رهبران مقاومت هرچند با‌تکیه‌بر شاکله محکم حزب الله و مقاومت و ریشه‌ای که در امت اسلام دارد جبران خواهد شد، اما سنت الهی نیز پیش‌روی انفعال و عقب‌نشینی درمقابل دشمن، و عدم پیروی از فرمان ولی جامعه، کربلا‌ها پدید می‌آورد و ملت‌ها را عبرت آیندگان نموده و خواهد نمود.

جامعه دانشگاهی و دانشجویان بسیجی حضرت امام (ره)، راه رسیدن به جهانی سرشار از صلح و آرامش را از رویارویی مستقیم و همه‌جانبه با این رژیم صفاک میداند، و ضمن مطالبه اقدام عاجل و فوری در این جهت از سپاهیان اسلام، پاک کردن این لکه ننگ جامعه بشری را از نقشه عالم وظیفه انسانی و شرعی و ملی خود دانسته و برای مقابله با این جرثومه شوم، با لبیک به فرمان جهاد ولی‌امر مسلمین، با تمام ظرفیت‌های انسانی خود جهت مبارزه در جبهه جنگ سخت درکنار جبهه جنگ نرم، اعلام آمادگی میکند.

فرزندان انقلاب سالهاست مسیر تحصیل و تحقیق و پژوهش را با افقی طی کرده‌اند که خود را درنهایت در روز موعود سرباز از جان گذشته جنگ سخت ببینند و اکنون، روز نصرت دین خدا و پایداری بر سر مرز‌های انسانیت است و طی این مسیر جز با محو این رژیم منحوس از جغرافیای دنیا و تقابل با این پلید‌ترین رژیم آپارتاید در تاریخ بشریت، ممکن نیست.

مسیر مسلمانی و انسانیت، امروز، صرفا با یک افق معنا می‌ابد و آن را سید شهید ما به زیبا‌ترین کلام بیان فرمودند: "الهدف واضح ومحدد ودقیق؛ «إزالة إسرائیل من الوجود»".

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از