حالت تاریک
شکستن راهبرد ارعاب رژیم‌صهیونیستی با حضور معنادار رهبری
استاد حوزه علمیه خراسان‌ جنوبی:

شکستن راهبرد ارعاب رژیم‌صهیونیستی با حضور معنادار رهبری

استاد حوزه و دانشگاه خراسان‌جنوبی: حضور معنادار مقام معظم رهبری در خطبه‌های دشمن شکن جمعه نصر در راستای شکستن راهبرد ارعاب رژیم منحوس صهیونیستی تفسیر می‌شود.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان روز گذشته شاهد باشکوه‌ترین، عظیم‌ترین و تاریخی‌ترین نماز جمعه در تهران به امامت مقام معظم رهبری بودیم 

خطبه‌های این نماز جمعه که به دنبال جنایت‌های مکرر رژیم صهیونیستی و به دنبال به شهادت رساندن شهید سید‌حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب‌الله برگزار شد حاوی پیام‌های بسیار مهمی برای مردم سراسر جهان به خصوص مسلمانان منطقه و جبهه مقاومت بود.

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور استاد حوزه و دانشگاه در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: ۱۳ مهر جمعه نصر روز نمایش قدرت جمهوری اسلامی با حضور مقام معظم رهبری بود.

به گفته وی نماز جمعه با رهبری مقام معظم رهبری پرمعناترین، پرمفهوم ترین و باشکوه‌ترین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود و براساس تاکید مقام معظم رهبری که من عزادار هستیم ولی محزون نیستم به این معنا که ای مردم شما هم عزادار شهید عزیزمان سید حسن نصرالله باشید اما محزون نباشید. 

 استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حضور معنادار مقام معظم رهبری در خطبه‌های دشمن شکن جمعه ۱۳ مهر ماه در راستای شکستن راهبرد ارعاب رژیم منحوس صهیونیستی تفسیر می‌شود.

به گفته نجمی‌پور رهبری که شجاعانه با ملت کشورش خطبه نماز جمعه می‌خواند رئیس جمهوری که در قطر حاضر می‌شود وزیر امور خارجه‌ای که به لبنان می‌رود برای این‌که راهبرد ترس و ارعاب دشمن صهیونیستی را به هم بریزد.

وی ادامه داد: خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه لسان همان جمله امام عزیز که در شب ۲۲ بهمن ۵۷ فرمودند مردم بیرون بریزید و حکومت نظامی را بشکنید.

وی تصریح کرد: جمله زیبای مقام معظم رهبری این بود که جمهوری اسلامی با قدرت و با صلابت وظایف خودش را مقابل لبنان، فلسطین و غزه و لبنان به زیبایی انجام می‌دهد و در انجام وظایف جمهوری اسلامی نه تعلل می‌کند و نه شتابزده عمل می‌کند.

وی با اشاره بر نقش آمریکا و ضرورت بیرون راندن آن از منطقه از دیدگاه مقام معظم رهبری ادامه داد:تاکید مقام معظم رهبری بر یک جمله زیبا بود فرمودند با چشم باز با بیداری و باصلابت با اتحاد و انسجام همه جبهه مقاومت راه مبارزه گام به گام علیه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهند بود.

نجمی پور تاکید کرد: بنابراین پیام اصلی نماز جمعه نصر وحدت بود وحدتی که مقدمه رحمت و عزت الهی برای ملتها و رمز غلبه بر دشمن واحد است.

وی افزود: به امید خدا با همین وحدت به تبعیت از مقام معظم رهبری شاهد افول رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از