حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت جهاد تبیین در برابر دروغ‌پراکنی دشمن

ضرورت جهاد تبیین در برابر دروغ‌پراکنی دشمن

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: بسیج دانشجویی به عنوان مجموعه دانشگاهی می‌تواند با منطق و استدلال و در واقع همان جهاد تبیین القائات و دروغ‌های دشمن را برای مردم بیان کند.

به گزارش خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: تفکر بسیجی یک اندیشه سالم انسانی و انقلابی است و از ۴۴ سال پیش تاکنون دشمن با دروغ‌ها و طرح‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی فعالیت داشته و تفکر بسیجی کشور را از این توطئه‌ها نجات داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید راهکاری پیدا کنیم تا جوانان و مردم تحت تأثیر القائات غیرواقعی دشمن قرار نگیرند و به عبارت دیگر آنان را در برابر دروغ‌های رسانه‌ای دشمن واکسینه کنیم.

 

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه دروغ‌گویی دشمن موجب رسوایی او شده است، افزود: مجموعه بسیج دانشجویی یک مجموعه دانشگاهی و دانش‌بنیان است و از این جهت می‌تواند با منطق و استدلال و در واقع همان جهاد تبیین این القائات و دروغ‌های دشمن را برای مردم بیان کند.

 

وی در ادامه گفت: رسانه‌های دشمن در ایام اغتشاشات سال گذشته در ۱۱ روز حدود ۱۷ هزار دروغ را مطرح کردند که باطل بودن آنان این روزها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با طرح این سوال که چرا برخی هر گفته‌ای در فضای مجازی را به راحتی باور می‌کنند، تصریح کرد: ما برای خرید کوچک‌ترین کالایی از کارشناسان سؤال می‌کنیم ولی چگونه درباره موضوعی که با امنیت کشور مرتبط است به راحتی هر سخنی را می‌پذیریم.

 

آیت‌الله عبادی افزود: با وجود تکرار این دروغ‌های دشمن و مشکلات و اغتشاشاتی که در کشور در پی داشته است، اما در این سال‌ها به دنبال هیچ راه حلی برای اینکه مردم از این آسیب مصون باشند و دروغ دشمنان را باور نکنند، نبوده‌ایم که باید بسیج دانشجویی و دیگر نهاد‌ها برای آن چاره‌اندیشی کنند.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از