حالت تاریک

"طوفان الاقصی" طلیعه نابودی غده سرطانی اسرائیل است

امام جمعه نهبندان گفت: عملیات طوفان الاقصی مقدمه نابودی غده سرطانی اسرائیل است.

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور در رابطه با حمله نیروهای مقاومت به اسرائیل به خبرنگار خاورستان گفت:عملیات برق آسا و طوفانی صبح شنبه رزمندگان فلسطینی به مواضع  رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تلفات وارد شده به این رژیم به اندازه‌ای قدرتمندانه، غافلگیرانه و غیرقابل باور بود که تحلیلگران غربی هنوز از ضربه‌‌ای که خورده‌اند گیج بوده و قدرت تحلیل ضربات وارد شده را ندارند.

به گفته امام جمعه نهبندان در رابطه با این عملیات لازم است به چند نکته توجه شود اول این که جنگ جدیدی اتفاق نیفتاده بلکه در ادامه جنگ بیش از ۸۰ ساله رژیم‌صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، رزمندگان حماس عملیات موفقی علیه شروع کننده جنگ، یعنی رژیم‌صهیونیستی انجام داده اند. 

حجت‌الاسلام نجمی‌پور تصریح کرد: واقعیت را که روی اسب بازنده نباید شرط بندی کرد را همه می‌دانند لکن مهم آنست که برخلاف همه ارزیابی‌ها، این رهبر حکیم ایران است که بدرستی تشخیص می دهد بازنده کدام است. 

به گفته وی نکته بعدی فارغ از هر اتفاقی که از این به بعد بیفتد و حتی بر فرض محال غزه به طور کامل اشغال و ساکنان آن قتل عام شوند، این رژیم کودک کش اسرائيل است که به دلیل حجم بالای تلفات، حجم غیرقابل باور اسرا، بی اثر بودن سپر آهنین و ترس بی حد ساکنین سرزمین‌های اشغالی  که باعث خروجشان از اسرائیل می‌شود و...  شکست خورده قطعی این عملیات بوده و پیروزی برای رزمندگان فلسطینی حاصل شده است. 

وی تصریح کرد: در این نبرد میدانی، تست گرم سلاح‌های ایرانی برای اسرائیلی‌ها ترسناک‌تر و وحشتناکتر از قبل شد که آرامش را بیش از پیش از سران این رژیم صهیونیستی خواهدگرفت.

امام جمعه نهبندان در نکته بعدی به این موضوع اشاره کرد: عملیات رزمندگان فلسطینی، این واقعیت را در عمل به اثبات رساند که اسرائيل برخلاف ظاهر ترسناک و قدرتمندی که می‌خواهد نشان بدهد، در خانه عنکبوتی ساکن است و خانه عنکبوت ضعیفترین خانه‌ها است.

به گفته حجت‌الاسلام نجمی‌پور شاید بتوان مهمترین بخش پیام این عملیات را آشکار نمودنِ پوشالی بودن قدرت اسرائیل برای کشورهایی دانست که تمایل دارند براساس تحلیل های غلط، برای حفظ قدرت و حکومتشان، این رژیم رو به زوال را تکیه گاه خود قراردهند.

وی ادامه داد: نتیجه نبرد جبهه مقاومت، پیروزی بزرگی برای جهان اسلام و تبلوری دیگر از نظم نوین جهانی است.

وی با تاکید بر این که حمله به اسرائیل شكستی بى سابقه برای ديوار امنيتى و اطلاعاتى این رژیم است به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. 

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: حرکت نزولی و رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.

به گفته حجت الاسلام نجمی‌پور اسرائیل از آغاز حیات ننگین خودش در این مدت هفتاد و اندی سال همیشه نسبت به مظلومان جنایت روا داشته است و هر وجب از این زمین را که اشغال کردند با کشتار و قطعه قطعه کردن مردم بود.

به گفته وی مناخیم بگین نخست وزیر سابق اسرائیل در خاطراتش می نویسد وقتی به روستایی حمله کردیم مردانشان را کشتیم مجروحینشان را در مسجد جمع کردیم و از تشنگی ناله می‌کردند و من با بلندگو میگفتم ادرار خودتان را بنوشید و بعد هم مسجد را منفجر کردیم.

به گفته این فعال حوزه فرهنگ و سیاست چنین رژیمی که سلطه‌اش را با کشتار وسیع تثبیت کرده بود تا قبل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فلسطینی ها هم نتوانسته بودند حرکت بایسته‌ای انجام دهند لذا در ۱۹۸۶ که اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرد با نگاه به اینکه فلسطینی ها سفیر اسرائیل را در انگلستان ترور کرده‌اند وقتی قلعه شریف و نحر لیتانی و جنوب لبنان را گرفت فلسطینی‌ها فرار کردند و یکی از رهبران جهان عرب گفت کاری از دستتان ساخته نیست و خودکشی انقلابی کنید که نامتان در دنیا زنده بماند.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور ادامه داد: وضع این بود تا انقلاب ایران پیش آمد و در سال ۲۰۰۶ حزب الله لبنان با درس گرفتن از مکتب امام حسین علیه السلام حرکت عظیمی شروع کردند و در جنگ ۳۳ روزه پیروزی بزرگی مقابل صهیونیستها به دست آوردند و فلسطینیها هم درس گرفتند که می‌توانند مقاومت کنند.

به گفته وی امروز یکی از بهت آور‌ترین عملیات‌هایی که شاید در طول حیات رژیم اشغالگر سابقه نداشت را انجام دادند و موقعیتشان را تثبیت کردند که اگر اراده داشته باشند به دستورات اسلام عمل کنند می‌توانند پیروزی نهایی را به دست آورند.

وی ادامه داد: این عملیات برای آنان که منطقه را می‌شناسند، عملیات بسیار عجیب و بهت آوری بود و اسرائیل بین خودش و نوار غزه حصار عجیبی کشیده بود دوربین ها و سنسورها و منطقه ای که یک گنجشک زیر نظر بود اما این حرکت عظیم را از زمین دریا و آسمان آغاز کردند و سه برابر منطقه نوار غزه را به تصرف گرفتند و مایه تقدیر و اعجاب است و توجه کنیم چرا دوستان رژیم صهیونیستی از مجسمه و تصویر شهید سلیمانی می‌ترسند امروز معلوم می شود که شهید سلیمانی چه کرده است.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: امیدواریم بتوانند با اتحاد، عملیات‌های بزرگی را رقم بزنند که خداوند فرمود: "أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ".

 

 

 

  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از