حالت تاریک
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

عمل به قرآن شاخصه موفقیت در زندگی است

عمل به قرآن شاخصه موفقیت در زندگی است

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: عمل به قرآن شاخصه موفقیت‌ ما در زندگی است. امروز تمسک مسلمانان و ملت ایران به قرآن، اسلام و ولایت‌پذیری است که دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امروز در اختتامیه بیست و سومین مسابقات قرآنی خواهران شاغل در سپاه خراسان جنوبی گفت: قرآن برای هدایت انسان‌های متقین نازل شده است. بنا بر فرمایش خداوند در قرآن کریم این هدایت مختص افرادی است که در باطن خود هدایت‌پذیر باشند. سراسر زندگی افراد متقین، با قرآن همراه است و انوار هدایت الهی در تمامی جنبه‌های زندگی آنها نمایان است.

وی بر عمل به دستورات قرآن در زندگی قاریان و حافظان قرآن تأکید کرد و افزود: خداوند می‌فرماید راه مستقیم را قرآن به شما نشان می‌دهد به شرطی که این باور در وجود ما نهادینه باشد. امروز دشمن با تمام قدرت و توان به نبرد با اسلام و قرآن در جهان برخواسته چون می‌داند راه هدایت انسان و پیروزی انقلاب اسلامی در پیروی از قرآن و اسلام است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: عمل به قرآن شاخصه موفقیت ما در زندگی است. شهید آیت‌الله رئیسی با بالابردن قرآن در سازمان ملل به دنیا فهماند که پیروزی ما از قرآن است. امروز تمسک مسلمانان و ملت ایران به قرآن، اسلام و ولایت‌پذیری است که دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده است.

کمالی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو در کشور گفت: اگر خروجی تلاوت قرآن سربازی ولایت شد اثرگذار خواهد بود که نتیجه آن حضور بابصیرت و هوشیاری شیفتگان کلام الله الهی و عموم مردم در انتخابات پیش‌رو و انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود که حرمت قرآن و اسلام را در جهان بالا ببرد.

وی با بیان اینکه باید مسیر قرآن را به درستی تبیین و تبلیغ کنیم، ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح را بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مردم تبیین و تشریح کنیم تا انتخاب درستی صورت گیرد.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از