حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

غلبه برمشکلات با الگوگیری از سبک مدیریتی دفاع‌مقدس

غلبه برمشکلات با الگوگیری از سبک مدیریتی دفاع‌مقدس

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سبک مدیریتی دوران دفاع مقدس باید مورد بررسی و اجرا قرار گیرد و از تجربیات گذشته برای غلبه بر مشکلات موجود استفاده کنیم.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان با گوشه‌ای از فعالیت‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌ها و اقدامات رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: انتقال تجربیات گذشته به نسل جدید از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است و امروز جوانان ما باید متوجه باشند که در روزهای اولیه جنگ با چه مشکلاتی مواجه بودیم و امروز در کجا قرار گرفته‌ایم.

سردار مهدوی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما برای تهیه مهمات اولیه با مشکل مواجه بودیم، افزود: ولی امروز روی پای خود ایستاده‌ایم و از همه امکانات و ملزومات اولیه دفاعی عبور کرده‌ایم و سلاح های راهبردی و بازدارنده را تولید می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این موضوع را جوانان ما از دوران دفاع مقدس آموخته‌اند که باید روی پای خودمان بایستیم و توانستند با خلاقیت و ابتکار و نوآوری در این عرصه تلاش و فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، دفاع مقدس به منزله یک گنج است، ادامه داد: ما هنوز از این گنج نتوانسته‌ایم استفاده کنیم، گنجی که در حوزه‌های مختلف به آن نیاز داریم و در دفاع مقدس تنها نبرد تن به تن نبوده است بلکه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و غیره با مدیریت در حد اعلا مواجه بودیم.

سردار مهدوی گفت: عمده مسئولینی که در دوران دفاع مقدس کارها را مدیریت می‌کردند جوانانی در رده‌های سنی ۱۷ تا ۲۴ بودند و به نحوی دفاع مقدس را مدیریت کردند که شاهد اقدامات بزرگ و شایسته‌ای از آنان بودیم و امام راحل به این جوانان اتکا کردند و به آنان ایمان و اعتقاد داشتند و جوانان نیز صادقانه پای کار آمدند و برگ زرینی را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: سبک مدیریتی دوران دفاع مقدس باید مورد بررسی و اجرا قرار گیرد و از تجربیات گذشته برای غلبه بر مشکلات موجود استفاده کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از