حالت تاریک
در یک راهپیمایی تماشایی در خراسان‌جنوبی:

فریاد مرگ‌بر‌اسرائیل و آمریکا کوبنده‌تر از هر سال

فریاد مرگ‌بر‌اسرائیل و آمریکا کوبنده‌تر از هر سال

فریاد«مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» با حضور اقشار مختلف مردم خراسان‌جنوبی در راهپیمایی تماشایی ۱۳ آبان امسال کوبنده‌تر از هر سال طنین‌انداز شد.

به گزارش خاورستان راهپیمایی یوم الله 13 آبان، ‌امروز ‌با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف خراسان‌جنوبی و با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، کودک کشی هنر نیست غزه مگر بشر نیست، آمریکا ننگت باد اسرائیل مرگت باد، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، هیهات مناالذله و.....برگزار شد.

این راهپیمایی که به دنبال محکومیت وحشیگری‌های رژیم غاصب اسرائیل در سه هفته گذشته و کشتار دسته جمعی زنان و کودکان بی‌گناه غزه حال و هوای خاصی داشت مردم ولایتمدار و آگاه به نیات شوم استکبار جهانی یک بار دیگر برای حمایت از فلسطین به پا خواستند و از همه جوامع بشری برای حمایت از مظلومان غزه درخواست شکست سکوتشان را کردند.

مرور کارنامه بلند ناکامی آمریکا در مقابل اراده ایرانیان در روز بزرگ نمایشِ غیرت انقلابی آنان نشانی از وفاداری مردم به دین اسلام، خاک، وطن و میهن خودشان است.

ایرانیان به ویژه دانش آموزان مکتب امام حسین(ع) که خود نماد آزادگی، مقاومت و سر تعظیم در برابر ظلم و استکبار خم نکردن است، بار دیگر نمرات درخشان دروس استکبارستیزی، مقاومت و ایستادگی، اتکای به خود و... را در کارنامه‌شان ثبت کردند و سیلی محکمی به گوش آن‌هایی زدند که افکار پوشالی و توخالی‌ درباره ایران دارند.

مردم بیرجند به همراه دانش‌آموزان و دانشجویان ساعتی قبل از شروع راهپیمایی با حضور در میدان ابوذر برای شرکت در این اجتماع بزرگ حضور پیدا کردند شرکت‌کنندگان مسیر میدان ابوذر تا میدان قدس را راهپیمایی و با مشت‌های گره زده با تمام وجود انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

یکی از شهروندان بیرجندی با اشاره به این که

در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است گفت: مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.

به گفته سبزبان رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.

رمضانی با اشاره به بیانی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سیزده آبان روز سقوط هیبت استکباری آمریکاست افزود: وقتی ملتی در راه درست، با هدایت صحیح با بصیرت استقامت می‌کند، هیچ قدرتی در برابر آن ملت تاب مقاومت نخواهد داشت.

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این راهپیمایی با اعلام انزجار از استکبارجهانی گفت: این روزها صحنه‌های دلخراش در غزه دل هر مسلمانی را به درد می آورد 

 به گفته رضایی این خوی وحشی‌گری سیاست‌های آمریکا است که کودکان و زنان را امروز در غزه این‌گونه به خاک و خون می‌کشند و با توجیه کردن و بهره‌گیری از فضای رسانه، به‌دنبال تطهیرکردن اسرائیل هستند.

وی ادامه داد: از طرفی شاهد انزجار ملت‌های مختلف حتی داخل خود آمریکا از کردار رژیم پدید صهیونیستی و آنچه درغزه دارد اتفاق می‌افتد هستیم که از این رژیم غاصب، اعلام برائت می‌کنند و واقعا خود این یک بی‌آبرو شدن برای آمریکا است. 

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز در نقاط مختلف استان با شور برگزار شد و علاوه بر بیرجندی‌ها، قاینی‌ها، بشرویه‌ای ها، سربیشه‌ای ها، نهبندانی‌ها، فردوسی‌ها سرایانی‌ها، طبسی‌ها، زیرکویی‌ها، درمیانی‌ها و خوسفی‌ها به میدان حضور استکبار ستیزی در خراسان جنوبی آمدند و مرگ استکبار را از صحنه جهان را فریاد کشیدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از