حالت تاریک

قرآن قوم یهود را نژادپرست‌و خودخواه معرفی می‌کند

قرآن قوم یهود را نژادپرست‌و خودخواه معرفی می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی گفت: خداوند ویژگی‌هایی را برای یهود در قرآن ذکر کرده که از جمله آن می‌توان به ظلم وجنایت، خودخواهی، دشمنی با اسلام، قساوت قلب، مال‌اندوزی، پیمان‌شکنی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، حجت الاسلام جواد طاهری در مراسم اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح سپاه استان با اشاره به توصیفات یهود در قرآن کریم اظهار کرد: در زمان امروز شما که از اهالی قرآن هستید رنجور و آزرده دل شده‌اید شما که با آیات قرآن مانوس هستید خداوند احیای یک انسان را برابر با احیای همه بشریت و کشتن یک انسان را برابر با کشتن همه بشریت می‌داند.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه شاهد ظلم‌ها و جنایت‌های زیادی به دست صهیونیست‌ بین الملل و استکبار جهانی که از آنها حمایت می‌کند هستیم، افزود: یهود یکی از سه دین بزرگی است که امروز در جهان وجود دارد و این یهود تحریف شده دینی نیست که حضرت موسی  علیه‌السلام پیشوای آن بود و ما مسلمین نیز به همه پیامبر و ادیان الهی احترام می‌گذاریم.

وی بیان کرد: یهودیان امروز که با عنوان صهیونیست در سرزمین‌های فلسطین اشغالی معرفی می‌شوند متفاوت با این یهودی است که قرآن کریم معرفی می‌کند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که قرآن کریم برای یهودیان بیان می‌کند قساوت قلب است و هیچ چیزی برای آنها تاسف و تاثیر ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: قرآن کریم در معرفی قوم یهود می‌گوید قلب یهودیان همچون سنگ است و حتی از سنگ سخت‌تر و سنگدل‌تر هستند لذا شاهد صحنه‌های دردناکی هستیم که بر علیه خانواده‌ها، نوزادان و کودکان مظلوم فلسطینی وارد می‌کنند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ از جنایت‌های یهود بسیار زیاد داریم مگر اینکه طبق فرمایش امام این غده سرطانی از ریشه کنده شود و راه دیگری وجود ندارد چون امام که انسانی آگاه و اندیشمندی است به خوبی می‌داند این سخن را گفته است.

حجت الاسلام طاهری گفت: تاریخ جنایت‌های قوم یهود را به یاد دارد بی‌رحمانه‌ترین کارها را انجام دادند که به قول نویسنده‌ای شاید برداشت آنها از کتاب‌های تحریف شده‌شان است که این اعمال را مرتکب می‌شوند در کتاب‌هاشان آمده است هیچکس را زنده نگذارید دختر، زن، کودک، پیر و جوان را از بین ببرید.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ویژگی دوم قوم یهود از دیدگاه قرآن کریم ثروت‌پرستی و مال‌اندوزی است تصریح کرد: قوم یهود از حریص‌ترین انسان‌ها به دنیا و مال هستند و آرزو می‌کنند هزار سال عمر کنند که به دنیاپرستی، مال‌پرستی و دل به دنیا بستن مشهور هستند.

وی با بیان اینکه پیمان‌شکنی و دشمنی با اسلام از دیگر ویژگی‌های قوم یهود است افزود: ظلم و جنایتی که یهود در تاریخ و سرزمین اعراب داشته‌اند بدن‌ها را به لرزه می‌انداخت و امروز نسل جدید یهود به پیروی از افکار نیاکان خود به جنایات و کشتار وحشتناک دست زده است که نویسنده فرانسوی می‌گوید ملت یهود هیچگاه از جنایت جدا نبوده و ما امروز می‌بینیم.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در قرآن کریم آمده است که قوم یهود در یک روز ۷۰ پیغمبر خدا را کشتند، ادامه داد: ویژگی دیگر قوم یهود از دیدگاه قرآن خودخواهی، خودپرستی و نژادپرستی است.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: یهودیان در عقاید انحرافی خودشان انسان‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم کرده‌اند و نژاد برتر را خودشان و دیگران را به عنوان خدمتگزار خود می‌دانند. یک گروه را حیوان‌های انسان‌نما می‌دانند که غیریهودیان هستند و عده دیگر حیوان هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از