حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی:

مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنند

مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انتخابات پیش‌رو یک مسئله مهم و حساس است که باید سعی شود با حضور حداکثری در انتخابات، فردی در تراز شهید آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام امین‌رضا کمالی روز سه‌شنبه در نشست بصیرتی سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: شهید آیت الله رئیسی عمر خود را در خدمت به مردم ایران اسلامی سپری کرد و در عمر کوتاه خدمت خود در ریاست جمهوری اقدامات و خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه داخلی و خارجی برای کشور به ارمغان آورد.

وی تأکید کرد: امروز قرار گرفتن در میدان خدمت، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است که تحقق این مهم نیاز به کادرسازی دارد و پرچم دفاع از این جریان و انقلاب اسلامی در دست سپاه پاسداران، بسیجیان و روحانیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اعتقاد به مبانی دین‌ مبین اسلام از الزامات حکومت امام زمان(عج) است و بایستی فرهنگ اصلی اسلام که فرهنگ توحیدی و باور به خداوند متعال در وجود همه ما انسان ها باید نهادینه شود و اگر این باور عمیق وجود نداشته باشد با اولین شبهه مسیر را گم خواهیم کرد.

به گفته وی؛ امروز دشمنان اسلام با پهن کردن تله‌های‌ انحرافی گفتمانی به دنبال این هستند که پرچم امام زمان (عج) را بر زمین بیندازند و مانع از تحقق حکمرانی اسلامی شوند.

کمالی ادامه داد: تربیت انسان و نیروی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی از لوازم اصلی حکمرانی اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) به اهمیت پیروی از ولایت تاکید کرد و گفت: خروجی عبادت‌ها و اعمال معنوی همه ما باید سربازی در راه ولایت و جهاد در راه خدا باشد.

وی با بیان اینکه امروز پاسداری بزرگ‌ترین جهاد در راه خداست افزود: مصداق جهاد در راه خدا، خدمت به کشور و مردم است که این شاخصه‌ها را در شخصیت سیدالشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی می‌توان دید که نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

کمالی به اهمیت جهاد تبیین در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: در سنوات اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و جریان معاندین انتخابات را در کشور تهدید می‌کردند که مردم کمترین حضور را داشته باشند.

وی تأکید کرد: انتخابات پیش‌رو یک مسئله مهم و حساس است که باید سعی شود با حضور حداکثری در انتخابات، فردی در تراز شهید آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از