حالت تاریک
مدیرعامل آبفای خراسان جنوبی خبر داد:

قطعی آب دراثرخسارت سیلاب به مجتمع‌های آبرسانی زیرکوه

قطعی آب دراثرخسارت سیلاب به مجتمع‌های آبرسانی زیرکوه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان زیرکوه، متاسفانه خسارت‌های سنگینی به زیر ساخت‌ها، تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب این شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» مهدی دوستی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در پی بارندگی شدید ۶۲ می‌لیمتری در شهرستان زیرکوه طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری، متاسفانه خسارت‌های سنگینی به زیر ساخت‌ها، تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب این شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد. 

وی افزود: از‌جمله تاسیسات و مناطق دچار آسیب؛ مجتمع آهنگران شامل ۱۱ روستا در فاصله مهمانشهر تا روستای اردکول با ۴ هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت، مجتمع معصوم آباد و پایگاه‌های مرزی شامل دو روستا، ۱۴ پاسگاه و برجک با حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت، مجتمع گمنج شامل ۲ روستا و ۳۵۰ نفر جمعیت و روستای جیم آباد با ۸۰ نفر جمعیت هستند که فعلا با مشکل بی‌آبی مواجه هستند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تاکید کرد: به علت مشکلات برقی ناشی از آسیب به تیر‌های شبکه برق و همچنین مسدود بودن راه‌های ارتباطی، احتمالا به روستا‌های دچار قطعی آب افزوده خواهد شد و بر همین اساس نیاز است که مشترکین اداره آب و فاضلاب ضمن همراهی هرگونه اطلاع‌رسانی از طریق سامانه ۱۲۲ پیگیر باشند. 

دوستی یادآور شد: همچنین اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب و تانکر‌های آبرسانی سیار در شهرستان زیرکوه مستقر و با اکیپ‌های شهرستان مشغول امداد‌رسانی هستند و به‌محض باز شدن جاده‌های مواصلاتی که عملیات امدادی را با مشکل مواجه کرده و البته رفع مشکلات برقی ناشی از آسیب سیلاب به تیر‌های برق که توسط همکاران شرکت توزیع نیروی برق در حال انجام است، اقدامات لازم برای وصل آب روستا‌ها انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از