حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد:

لزوم ارتقای سطح کیفی شورای اطلاع‌ رسانی

لزوم ارتقای سطح کیفی شورای اطلاع‌ رسانی

طالبی بر ارتقای سطح کیفی جلسات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی تأکید کرد و خواستار ارائه پیشنهادات و برنامه‌های جدید برای تقویت این جلسات شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، پنجاه و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان امروز با دستور کارهای سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۹ دی و انتخابات اسفند امسال برگزار شد.

 سید محمدرضا طالبی در این جلسه افزود: باید واقعیت‌ها برای مردم بازگو شود و از دادن قول‌هایی که عملی نمی‌شود نیز پرهیز کنیم.

وی گفت: اگر نمی توانیم کاری را انجام دهیم باید دلایل آن برای مردم تشریح شود تا جای شک و شبهه‌ای باقی نماند و تا جایی که امکان دارد براساس دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها به مردم پاسخ داده شود.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ایده برگزاری تریبون‌های آزاد در مدارس اظهار کرد: پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان در راستای امیدآفرینی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا شبهات از ذهن آنان رفع شود.

وی همچنین بر ارتقای سطح کیفی جلسات شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد و گفت: پیشنهادها و برنامه‌های جدید برای تقویت جلسات ارائه شود.

طالبی بر لزوم دعوت از نمایندگان رسانه‌ها در جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری توسط روابط عمومی استانداری تاکید کرد و افزود: مردم باید از جلسات، مصوبات و روند اجرای آنها مطلع شوند.

وی تصریح کرد: هر آنچه در این شورا با محوریت دستور کار جلسات مطرح می‌شود با هدف ارائه راهکار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: دوره آموزشی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی به‌زودی در بیرجند برگزار می‌شود.

علی فرخنده ادامه داد: پروژه‌های ملی در استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و تحقق آن برای پروژه‌های امیدآفرین ضروری است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از