حالت تاریک
عمیات وعده صادق ۱ و ۲ دنیا را به شگفتی واداشت
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عمیات وعده صادق ۱ و ۲ دنیا را به شگفتی واداشت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مرکز ولایی مقاومت در ایران اسلامی است، گفت: بازوی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است که در عمیات وعده صادق ۱ و ۲ دنیا را به شگفتی واداشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در جمع اعضای شورای فرماندهی سپاه انصار الرضا علیه السلام استان با بیان اینکه نماز جمعه نصر از آن پیروزی‌هایی است که خیلی جای تبریک دارد و از ثمرات معنوی آن مسلمین جهان برخوردار شدند گفت: قرآن معجزه پیامبر( ص) است که از اعجاز قرآن اخبار غیبیه‌ای است که جز خداوند از آنها اطلاع ندارد.

وی بیان کرد: در قرآن کریم داریم که سخت‌ترین دشمن علیه اهل ایمان یهود است همچنین در قرآن طایفه بنی‌اسرائیل یا یهود بارها ملامت می‌شوند چون با حضرت موسی که آنها را از دست فرعون نجات داد هم در افتادند و بهانه‌هایی سرش آوردند که مشهورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خداوند عالم غیب هست و می‌داند که نسل‌های یهود نیز به اختیار خودشان پیرو ظلم و ستم اجدادشان و  دنیا پرست هستند که برای رسیدن به دنیا هر جنایتی انجام می‌دهند. 

عبادی ادامه داد: خیلی طوایف در دشمنی با اهل ایمان و پیامبران خدا بودند مانند مغول که سمبل غارت و قتل عام مسلمانان بود اما نسلشان مسلمان شدند و آثار خیر و تبلیغات دینی از آنها باقی مانده است و نیز یزید و معاویه که کشتار صحابه پیامبر به دستشان بود اما معاویه ابن یزید راه پدرش را ادامه نداد و حکومت را نپذیرفت.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنانی مقطعی و موردی بودند اما بنی‌اسرائیل و قوم یهود فقط در جنگ نظامی نیستند اساس کار بنی‌اسرائیل بر جنگ ترکیبی علیه پیامبران  بودند و با تحریف‌هایی که در دین خدا داشتند تشکیلات دین مسیح را تغییر دادند و تورات حضرت موسی را تغییر و تحریف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هرجا به صورت نظامی، اقتصادی، فرهنگی، دینی و از هر روشی که توانستند به صورت جنگ ترکیبی وارد شدند و ادامه می‌دهند و نیز یهود دستیار و شریک دارد که این در تاکیدات قرآن آمده است.

عبادی با اشاره به کتاب (ولا و ولایت‌های) شهید مطهری افزود: بدترین نوع شرک، شرک ولایی و سیاسی است بتی که بت‌ساز است شرک حقیقی آن است که از زیر بار ولایت‌الله خارج شود و ولایت طاغوت را بپذیرد بدترین نوع شرک است.

ناینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انسان بت‌پرست ضرر به کسی ندارد به خودش ظلم می‌کند، تصریح کرد: شرک در مسئله ولا و حکومت‌الله است که مظهرش اولیا، اوصیا و انبیا یا نیابت عام یا خاص باشد فرقی ندارد اصل مسئله ولایت‌الله است.

 وی با تاکید بر اینکه نمی‌شود اطاعت از طاغوت کرد و بعد موحد بود گفت: اسم ظاهری را مسیحی یا مسلمان بگذاری تفاوتی ندارد وقتی مسلمانی که از طاغوت اطاعت کند در صورتیکه در لا اله الا الله شرط اول نفی آمده است بعد بیعت و تبعیت از ولایت و حکومت الهی است که توحید محقق می‌شود.

امام جمعه بیرجند گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال امروز مصداقش را می‌بینید که مشکل جهان و انسان در خبر غیبیه‌ای که در قرآن آمده است و صحنه میدانی که همه جا را فراگرفته است را مشاهده می‌کنید در مقابلشان ولای توحیدی است شکر نعمت ولایت را که خدا به ما عنایت فرموده به جای آورید.

عبادی اظهار کرد: در جامعه بشری که اهل ولای خالص است و انسان‌هایی که بر اساس وجدان و فطرت نمی‌توانند ظلم را تحمل کنند بیداری جهانی محقق شده است. امروز در مقطعی هستیم که  این جریان شرک ولایی به وسیله یهود که بدتر از حیوان است که هیچ قانونی ندارند و آنچه می‌گویند برای مچ‌گیری دیگران و نفاق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند به جبهه‌ای اشاره دارد که از حق، عدل، عقل و ولایت‌الله دفاع می‌کند اگر این‌ها نبود فساد یهود همه عالم را از لحاظ ارزش‌های معنوی نابود می‌کرد که در طول تاریخ نیز بوده است.

وی با بیان اینکه تباهی، بی‌قانونی، ظلم و بی‌عدالتی برای ملت‌های خودشان هم نمایان شده و از آنها بیزارند، گفت: کسانی که اهل هر کشوری با هر زبانی و هر رنگی باشند شایستگی و کمال انسان در اسلام مطرح است. در فلسطین و غزه و مردم مظلوم سایر کشورها که به نحوی استکبارگران به آنها ظلم کردند سمبل غزه، لبنان، عراق، سوریه و یمن مظلوم است.

عبادی افزود: مرکز ولایی مقاومت در ایران اسلامی است که در روایت‌ها ویژگی‌های آن بیان شده است فرقی ندارد همه جا ملک خداوند است و این‌ها مرزها را ساختند که دنبال تجزیه‌طلبی هستند و به هدفشان رسیدند که چقدر از انسان‌ها، زنان و کودکان را بی‌رحمانه کشتند.

وی با بیان اینکه استقامت مجاهدین فی سبیل‌الله مایه امیدواری است تا به نتیجه نهایی برسند تأکید کرد: در راس همه آنها جایگاه و موضع رهبر هوشیار، بیدار و فرزانه انقلاب اسلامی است و بازوی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است که در عمیات وعده صادق ۱ و ۲ دنیا را به شگفتی واداشت که در تحلیل‌های مختلف  آثار پیروزی را دیدیم که با وجود صبر و حوصله سر جایش واقع شد.

 انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از