حالت تاریک
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی:

مسئولان برای تقویت‌‌ حوزه رسانه اعتبار‌ اختصاص دهند

مسئولان برای تقویت‌‌ حوزه رسانه اعتبار‌ اختصاص دهند

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی گفت: همه رسانه های استان خراسان جنوبی پای کار نظام و جهاد تبیین هستند و امیدواریم مسئولان هم وقت و هم اعتبار برای تقویت حوزه اطلاع رسانی و رسانه استان بگذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمود حیدری امروز در جلسه دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با خبرنگاران گفت: متاسفانه بدنه رسانه ای استان در حال کوچک شدن است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و مسائل حقوقی سبب شده است تا بسیاری از فعالان عرصه رسانه این عرصه را خالی کنند و زنگ خطری برای کل رسانه های کشور به صدا درآید.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه عمده نیروهای فعال در عرصه رسانه را بانوان تشکیل می دهند، افزود: بانوان خبرنگار بسیار تاثیرگذار هستند و اگر روزنامه ها و رسانه های ما در کشور به جایگاه خوبی توانسته اند دست یابند مدیون تلاش های بانوان خبرنگار هستند.

حیدری بیان کرد: در عرصه رسانه بانوان توانمند با تحصیلات عالیه داریم و امیدواریم به این نیروها نیم نگاهی توجه شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی با توجه به اینکه دشمن تلاش دارد تا نشان دهد زنان در ایران جایگاهی ندارند، افزود: ما امروز این ادعا را می کنیم که بانوان در رسانه حرف اول می زنند و نقش به سزایی در جامعه دارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم به رسانه های استان نگاه خاص و ویژه ای شود و همه رسانه های ما پای کار نظام و جهاد تبیین هستند و امیدواریم مسئولان هم وقت و هم اعتبار برای تقویت حوزه اطلاع رسانی و رسانه استان بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از