حالت تاریک
امام جمعه دیهوک:

مشارکت بالا در انتخابات مانع تعرض دشمنان می‌شود

مشارکت بالا در انتخابات مانع تعرض دشمنان می‌شود

امام جمعه دیهوک با تأکید بر اینکه رأی مردم در تقویت اقتدار نظام اسلامی و انقلاب نقش مستقیم دارد، گفت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مانع تعرض دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام حسن استاد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با بیان ایکه مردم ایران جمعه هشتم تیرماه امتحان بسیار بزرگ انتخابات را در پیش دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در درجه اول حضور حداکثری ملت در انتخابات مهم است چون موجب افزایش اعتبار و قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رأی مردم در تقویت اقتدار نظام اسلامی و انقلاب نقش مستقیم دارد، افزود: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مانع تعرض دشمنان می‌شود.

امام جمعه دیهوک افزود: مردم شریف ایران اسلامی با حضور باشکوه و عزت‌مندانه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دوستان و خیرخواهان را شاد خواهند کرد و دشمنان و بدخواهان را عصبانی و ناامید می‌سازند.

استاد در ادامه با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی را نشان می‌دهد، ادامه داد: همچنین ترس و احساس خطر دشمن از مزایای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌روست. 

وی افزود: رأی تک تک افراد تعیین‌کننده است و باید برای مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نامزد اصلح تلاش کرد.

امام جمعه دیهوک ضمن تأکید بر انتخاب اصلح متذکر شد: اگر کسی را انتخاب کنیم که اقدامی انجام داد که به ضرر نظام و انقلاب بود همه کشانی که به این فرد رأی دادند در گناهش شریک می‌شوند اما اگر کاری انجام داد که منافع ملی را تقویت کرد یقیناً افرادی که به او رأی دادند در ثواب کار او شریک می‌شوند.

استاد بیان کرد: باید همه با حضور در انتخابات به نامزد اصلحی رأی دهیم که ادامه‌دهنده راه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشد، شخصیتی که در مسیر اعتلای نظام اسلامی و انقلاب شب و روز نمی‌شناخت و گام‌های موثری برداشت.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود:«دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد و اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل ‌شود.»

استاد با بیان اینکه امروز دشمن با مباحث اقتصادی تلاش می‌کنند نظام اسلامی را متوقف کنند یا به آن ضربه بزنند، تأکید کرد: اگر با انتخاب نامزد اصلح، مسائل اقتصادی کشور حل بشود دیگر دشمنان هیچ حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی نخواهند داشت و در این عرصه هم آنان را به زانو در خواهیم آورد و دیگر تحریم‌های دشمن بر این نظام و انقلاب تاثیری نخواهد داشت.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از