حالت تاریک
در دولت سیزدهم محقق شد؛

معافیت ۷۹‌هزار مددجوی کمیته‌ امداد‌خراسان‌جنوبی از‌هزینه انشعابات

معافیت ۷۹‌هزار مددجوی کمیته‌ امداد‌خراسان‌جنوبی از‌هزینه انشعابات

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۷۸ هزار و ۹۵۶ مشترک تحت حمایت این نهاد در دولت سیزدهم از پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز معاف شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،محمد عرب امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی فقر در جامعه جمهوری اسلامی را زیبنده نظام نمی‌دانستند و درصدد خشکاندن ریشه فقر با جاری کردن عدالت بودند.

وی معافیت مددجویان تحت حمایت این نهاد را از پرداخت قبوض انشعابات را یکی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در دولت سیزدهم دانست و گفت: ۷۸ هزار و ۹۵۶ مشترک تحت حمایت این نهاد در دولت سیزدهم از پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز معاف شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: رایگان شدن فرانشیز بستری بیماران تحت حمایت در مراکز دولتی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دولت سیزدهم است.

عرب با اشاره به اینکه پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان از هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج و پرداخت حق  بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار بین سن ۴۴ تا ۵۰ سال از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دولت سیزدهم ذکر کرد و ادامه داد:  با حمایت‌های دولت سیزدهم جهیزیه وکمک هزینه ازدواج  ۵ هزار و ۵۴ نیازمند استان پرداخت شد و آمار پشت نوبتی جهیزیه به صفر رسید.

وی با تأکید بر اینکه اقداماتی که در دولت سیزدهم در راستای فقرزدایی صورت پذیرفته قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست، بیان کرد: در این مدت مستمری مددجویان کمیته امداد افزایش ۱۸۶ درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی برای توانمندسازی محرومان، بیشترین سرمایه را گذاشتند و همیشه در این زمینه تاکید داشتند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از