حالت تاریک
در نتیجه واژگونی خودرو در بم؛

ملی‌پوش فوتبال زنان ایران در‌سانحه رانندگی جان باخت

ملی‌پوش فوتبال زنان ایران در‌سانحه رانندگی جان باخت

واژگونی خودرو تیبا در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک یک فوتی ملی پوش فوتبال زنان و سه مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اورژانس بم دراین باره گفت که عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک بوده است.

مرحومه ۲۳ ساله بود و سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و بزرگسالان را داشت. وی پیش از این همراه خانواده خود در آمریکا ساکن بوده اما برای ادامه فوتبال و برای حضور در تیم ملی جوانان راهی ایران می شود و سپس در باشگاه های ایران مشغول به فعالیت می شود. گفته می شود فدراسیون فوتبال در تلاش است در صورت امکان و صلاحدید پزشکان مقدمات حضور دو بازیکن مصدوم را در یکی از بیمارستان تهران فراهم کنند.

گفتنی است که خودروی تیبا برای سامانه اینترنتی اسنپ در حال بازگشت به شهر بم بود که به دلیل سرعت زیاد واژگون شد و در نهایت در این حادثه جان بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان را گرفت.

نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم - زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده.این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه‌خیز بوده که در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل در این نقطه هستیم.

خبرگزاری دانا این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحومه و جامعه فوتبال زنان تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی صبر و برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی دارد.

 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از