حالت تاریک

نا‌امیدی رژیم صهیونیستی با حضوری گسترده در راهپیمایی‌قدس

نا‌امیدی رژیم صهیونیستی با حضوری گسترده در راهپیمایی‌قدس

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت:نمی‌توان ادعای اسلام داشت ولی ندای حق طلبانه این ملت مظلوم را نشنید و باید در روز قدس حضور مسنجم‌تر از گذشته رقم بزنیم و یاس و ناامیدی بیشتر را در میدان کفر شکل دهیم.

سرهنگ پاسدار محمدعلی بشیری به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: روز قدس روز پاره اسلام است امام در مورد فلسطین فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است.

به گفته وی تدبیری که امام در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس در نظر گرفتند یک بیداری در سطح جهان شکل داد و باعث شد فلسطین به عنوان یک مسئله مهم در سطح جهان مورد توجه قرار گیرد.

 بشیری ادامه داد: ملت و مردمی که تحت سلطه استعمار و استکبار عالم قرار گرفتند توانستند با حمایت‌های مادی و معنوی ایران اسلامی راه‌های برون رفت و پیروزی را برای خود رقم بزنند و به طور حتم شرایطی که در حال حاضر در فلسطین و غزه شاهد هستیم نمودی است از تحقق وعده الهی که پیروزی و نصرت نزدیک است.

وی تصریح کرد: یک مجموعه محدودی از مردم مقاوم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه در برابر جنگ تمام عیار دشمنان آن هم دشمنی که خودش را برتر در سطح جهان می‌داند ایستاده‌اند.

به گفته وی آنچه بعد از طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد مسیر برنامه‌ریزی اسرائیل این بود که بتوانند حماس را از بین ببرند بنای این‌ها بر این بود که ملت فلسطین را به تسلیم وادار کنند اما آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد بر عکس خواسته آنها است در یک شرایطی قرار گرفته که به هر شکلی در این باتلاق گرفتار شده و نه راه پس و نه راه پیش دارد.

وی اظهار کرد: شکست سیاست‌هایی که دنبال می‌کردند خاورمیانه بزرگ از نیل تا فرات را می‌خواستند در دست بگیرند که به دنبال مقاومت و اتکای به ذات اقدس الهی این ملت مظلوم و مقتدر به اهداف خود نرسیدند.

بشیری ادامه داد: نتایج طوفان‌الاقصی باعث بیداری بیشتر ملت‌های آزادی خواه شد طوری که همه ملت‌ها نه تنها جهان اسلام بلکه ملت‌های مختلف آزادی‌خواه در سرتاسر جهان به حمایت و پشتیبانی از این مجموعه مقاوم ملت غزه وارد صحنه شدند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در آینده‌ای نه چندان دور ما شاهد از بین رفتن این غده سرطانی خواهیم بود و‌این وعده تحقق خواهد یافت.

به گفته فرمانده سپاه درمیان مقاومت ملت غزه قابل تحسین است کودکانی که مورد هجمه و محاصره تمام عیار انجام دادند تحریم‌هایی که صورت گرفته بازهم مقاومت آن‌ها مقاومت شکست ناپذیر است و وظیفه دینی و انقلابی ما حضور در راهپیمایی روز قدس است.

وی تاکید کرد: نمی‌توان ادعای اسلام داشت ولی ندای حق طلبانه این ملت مظلوم را نشنید و در میدان حضور پیدا نکرد باید حتما در روز قدس حضور مسنجم تر از گذشته رقم بزنیم و یاس و ناامیدی بیشتر را در میدان کفر شکل دهیم.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این موضوع این است که اگر نگاه و رویکرد ایران اسلامی در حمایت همه جانبه به عنوان یک آرمان مقدس یعنی آرمان قدس و حمایت از آرمان فلسطین برای آزادی قدس را در دستور کار خود قرار داده اگر همه ملت‌های آزادی خواه و به خصوص ملت‌های مسلمان که حدود ۵ میلیارد مسلمان در سطح جهان داریم را اتخاذ می کردند اجازه نمی دادند یک‌ کشور غاصب صیهونیستی با جمعیت حدود ۵ میلیون نفر این اقدامات را انجام دهد.

وی تاکید کرد: اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی زمینه ساز ایستادگی در مقابل رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی است همانطور که امام(ره) فرمودند اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم دهند و هر کدام یک سطل آب به سمت اسرائیل سرازیر کنند اسرائیل را آب خواهد برد.

به گفته وی باید این اتحاد در سطح جهان شکل بگیرد و وظیفه دینی و قرآنی خود را در این مسیر در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین انجام دهند و به حمد خدا این شاکله به مرور بیشتر و بهتر صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این اقدامی که رژیم متروک و کودک‌کش اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد نشان از ضعف آن هاست نشان از تزلزلی است که پایه‌های سست این نظام طاغوتی اسرائیل در آن شکل گرفته و محکوم است.

به گفته وی این قضایا باعث انسجام بیشتر و حضور پرشورتر در روز جهانی قدس را رقم خواهد زد و امیدواریم که همه کوچک و بزرگ وظیفه دینی خود قرار دهند و با اتکا به خداوند دین خود را در حمایت از ملت مظلوم به نمایش خواهند گذاشت و انزجار خود از سیاست‌های دردمندانه و پلید نظام سلطه و اسرائیل و آمریکا و کشورهای حامی این‌ها به نمایش خواهیم گذاشت و با حضور در راهپیمایی قدس هیمنه نظام طاغوتی را به سقوط و نابودی نزدیکتر خواهیم کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از