حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی خبر داد:

نمایش اقتدار نیروهای نظامی در هفته دفاع مقدس

نمایش اقتدار نیروهای نظامی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نیروهای نظامی استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز چهارشنبه جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان اظهار داشت: اولین روز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نیروهای نظامی استان آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، افزود: برگزاری جلسات تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، دیدار با جهادگران و سنگرسازان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اصلی پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

وی ادامه داد: امروز هجمه دشمن بر علیه جمهوری‌ اسلامی بسیار بالاست و با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی در حال فعالیت هستند.

مهدوی به هماهنگی و هم‌افزایی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند با این اتحاد؛ تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌کنیم و پوزه استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی آنها را همانند گذشته بر خاک می‌زنیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

امیر شاطری، فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی در این جلسه بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کردند که حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و اقتدار امروز نیروهای مسلح نشان از پیشرفت‌های نظامی، جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: به لطف خدا امروز وحدت مثال زدنی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برقرار است و به واسطه آن توان مقابله با هرگونه تهدید بر علیه نظام و ایران اسلامی را داریم.

سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام و نشان دادن امید و نشاط در جامعه را از ویژگی‌های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: به‌منظور نمایش توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح استان ، برگزاری مانور خودرویی در آستانه هفته دفاع مقدس و سایر برنامه‌ها، آمادگی نیرو‌های مسلح در حوزه دفاع از امنیت جامعه و مقابله با هر گونه ناامنی را به جامعه تزریق خواهد کرد.

 

انتهای پیام/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از