حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

همایش «نشان ارادت» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

همایش «نشان ارادت» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: همایش «نشان ارادت» برای ساخت صحن امام محمد باقر(ع) و صحن حضرت زینب (س) ۲۲ آبان‌ماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خاورستان، در جلسه هیات امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اظهار کرد: همایش «نشان ارادت» به همت ستاد عتبات عالیات  روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش در فرهنگ‌سازی و جذب کمک‌های خیران برای بازسازی عتبات عالیات، افزود: این همایش بزرگ با هدف تقدیر از خیران حوزه کمک به عتبات عالیات، جذب کمک‌های مردمی و مشارکت خیران برای ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین و صحن حضرت زینب (س) در کربلا برگزار خواهد شد.

 

عباس‌زاده با تأکید بر اینکه با برگزاری این همایش و کمک به توسعه و بازسازی عتبات مقدسه می‌خواهیم نشان ارادات و محبت را در خود زنده کنیم، عنوان کرد: رسول خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود: «مَنْ ماتَ عَلی حُبِّ آلِ محمّد ماتَ شَهِیْداً؛ هر کس با محبت آل محمّد(صلی الله علیه وآله) بمیرد، شهید از دنیا رفته.»

 

وی گفت: جلسه‌ای با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه اقتصادی، اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت شهرک‌های صنعتی، شهرداران، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهدای، اوقاف و فرمانداران برای هماهنگی و برنامه‌ریزی نهایی تشکیل شود.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار کرد: در ستاد استان ۲۶ برنامه برای اجرا در سال ۱۴۰۱ مصوب شد که براساس آن حرکت کردیم و حاصل آن این شد که در اجرای برنامه‌ها رتبه اول کشور را کسب کرد.

 

موسی جوینده با اشاره به پیشتازی خراسان جنوبی در اجرای برنامه‌های ستاد عتبات عالیات و جذب نذورات مردمی در نیمه نخست امسال، گفت: در ساخت صحن امام محمدباقر(ع) توجه و رویکرد مردم استان بر اهدای درختان مثمر، املاک مزروعی و غیرمزروعی است.

 

وی به عملیات اربعین امسال اشاره کرد و افزود: مجمع راهبری مواکب در کشور تشکیل شده و خراسان جنوبی به عنوان تنها استان در این مجمع حضور دارد.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی عنوان کرد: مراسم تجلیل از خدام اربعین در استان برگزار خواهد شد که در این خصوص تجلیل از رانندگان در اولویت است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از