حالت تاریک
اولین جمعه ماه محرم؛

همایش شیرخوارگان حسینی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان جنوبی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور و اولین جمعه ماه محرم در ۲۰۰ نقطه استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حسن مالکی امروز در جمع خبرنگاران گفت: این همایش در ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: همایش شیرخوارگان حسینی با کمک خیران جمعه ۲۲ تیر ماه در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

 مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) استان خراسان جنوبی بیان کرد: در بیرجند این همایش ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه در حسینیه جماران با حضور مادران و کودکان حسینی برگزار می‌شود.

مالکی خاطرنشان کرد: اتوبوس برای حمل و نقل برای علاقمندان و عزاداران در بیرجند از میدان آزادی، میدان امام، خیابان طالقانی، میدان ابوذر، خیابان پاسداران تا حسینه جماران تدارک دیده شده است.

وی در پایان افزود:  ۸ هزار دست لباس و سربند ویژه شیرخوارگان برای حضور در همایش سراسری شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی دوخته شد که در محل همایش بین شیرخوارگان توزیع می‌شود.

 

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از