حالت تاریک
فرمانده سپاه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

همراهی سپاه با دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی

همراهی سپاه با دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) در خراسان جنوبی گفت: سپاه همراه دولت در محرومیت‌زدایی از استان بوده و هدف‌گذاری حرکت به سمت پیشرفت، توسعه و عمران است.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز پنج‌شنبه در دیدار با جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: هر چند در خراسان جنوبی عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد ولی هدف‌گذاری حرکت به سمت پیشرفت، توسعه و عمران است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت زیرساختی خراسان جنوبی بی‌شک بسیاری از مشکلات را در آینده حل خواهد کرد.

مهدوی با تأکید بر اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف برای حل مشکلات مردم با دولت همکاری خواهد کرد، ادامه داد: سپاه همواره دست در دست دولت در مسیر پیشرفت و رفاه مردم قدم بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در خراسان جنوبی و کشور اقدامات ارزشمندی را انجام داده است، افزود: ولی برخی از محدود دولتمردان هنوز کار را جدی نگرفته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی یادآور شد: پیگیری ابر پروژه‌هایی چون انتقال آب از دریای عمان و راه آهن و بهبود وضعیت انرژی در استان امید را در بین مردم زنده نگه خواهد داشت.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌ جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است، گفت: در هفته دولت سال جاری ۵۴ پروژه در خراسان جنوبی کلنگ‌زنی و ۹۳۳ پروژه افتتاح خواهد شد که برای ما بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در مورد پروژه انتقال آب استان سیستان و بلوچستان در مرحله لوله‌گذاری و خراسان جنوبی در مرحله مسیر سازی است و تا پایان سال ۱۴۰۴ آب به استان ما خواهد رسید.

قناعت افزود: در مورد پروژه راه آهن نمی‌خواهیم که امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی را بزنیم و یک ماه بعد کار را آغاز کنیم بلکه می‌خواهیم کلنگ‌زنی رسمی و آغاز رسمی کار همزمان باشد.

وی یادآور شد: در مورد طرح نهضت ملی مسکن نیز در خراسان جنوبی هزار و ۸۵۰ هکتار به محدوده شهری الحاق شد و در دهه فجر سال جاری هزار واحد نهضت ملی را در بیرجند افتتاح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از