حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اعلام کرد:

وزیر ارشاد سخنران راهپیمایی 13 آبان در بیرجند

وزیر ارشاد سخنران راهپیمایی 13 آبان در بیرجند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از سخنرانی وزیر ارشاد در مراسم راهپیمایی 13 آبان در مرکز استان خبر داد.

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: ۱۳ آبان پیش رو، ۱۳ آبان متفاوتی خواهد بود چراکه از ۱۵ مهرماه که عملیات طوفان الاقصی شروع شده است به تدریج موج خشم و انزجار جامعه جهانی مسلمان، مسیحی و سایر در کشورهای منطقه و غربی نسبت به اسرائیل و کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا رو به افزایش است.

وی بیان کرد: امسال این مراسم ۱۳ آبان با شکوه بیشتر و اعلام برائت و انزجار گسترده‌تر از استکبار جنایتکار و اسرائیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مشرفی در ادامه گفت: در استان خراسان جنوبی هم علاوه بر اینکه در طول این دو هفته گذشته مراسمات بومی و قشری داشته‌ایم برای روز ۱۳ آبان، در سطح استان برنامه‌های راهپیمایی پیش‌بینی شده و در مرکز استان مراسم ساعت ۹ صبح از محل میدان ابوذر به سمت میدان قدس از مسیر چهارراه ارتش برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این مراسم باشکوه خواهد بود، افزود: راهبرد اصلی این مراسم معرفی چهره‌های منفور آمریکا و بیان شاخصه‌های افول قدرت پوشالی آمریکا با حضور دانش آموزان و دانشجویان در خواهد بود.

وی در پایان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر ۱۱ شهرستان در همه شهرها و برخی روستاهای بزرگ این استان برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از