حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ولایت‌پذیری شهید رئیسی رمز موفقیت دولت سیزدهم

ولایت‌پذیری شهید رئیسی رمز موفقیت دولت سیزدهم

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رمز موفقیت دولت مردمی سیزدهم در ولایت‌پذیری محض شهید آیت الله رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی روز پنجشنبه در نشست بصیرتی پایوران، خانواده کارکنان و وابستگان سپاه انصارالرضا(ع) به همکاری همه جانبه دولت سیزدهم در انجام عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر زمان اجزای کشور با هم هماهنگ و با محوریت و پیروی محض از ولایت عمل کردند در کشور معجزه اتفاق افتاد که نمونه آن را در دفاع مقدس و در اقدامات عملیاتی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هرجا به فرمان ولایت عمل کردیم، دشمن عقب‌نشینی کرد و پیروز شدیم اما هر زمان و هر جا در ادامه مسیر تردید داشتیم با مشکل مواجه شدیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به اقدامات ارزشمند دولت مردمی سیزدهم در سه سال اخیر اشاره کرد و افزود: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم را با مشکلات، بدهکاری‌های بسیار از دولت قبل تحویل گرفت و با تمام این مشکلات در زمینه راه آهن، انتقال آب و آبرسانی به نقاط محروم، احداث مسکن، مقابله با کرونا، عرصه‌های علمی، اقتصاد اقتصادی و اجتماعی به موفقیت‌ها، دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیری رسیدیم.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند ما انقلاب را صادر خواهیم کرد، ادامه داد: امروز صدور انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق افتاده است، که منجر به بیداری اسلامی در سراسر دنیا شده است.

مهدوی بیان کرد: اگر می‌خواهیم این مسیر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان ادامه یابد لازم است فردی همچون شهید جمهور آیت الله رئیسی انتخاب کنیم که جز خدمت هدف دیگری نداشت.

وی اظهار داشت: امروز نیاز هست همگان با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند، با مشارکت بالا ضریب امنیت کشور را بالا می‌بریم، باید انتخاب اصلح داشته باشیم تا روند پیشرفت و رونق تولید کشور که در دولت مردمی سیزدهم آغاز شده ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه رمز موفقیت دولت مردمی سیزدهم را ولایت‌پذیری محض آیت الله رئیسی دانست و گفت: ولایت‌مداری با حرف تحقق پیدا نمی‌کند و به ادعا نیست، باید در عمل ثابت شود.

مهدوی تاکید کرد: باید در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه با در نظرگرفتن شاخصه‌های فرد اصلح، رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند مأموریت مهم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های داخلی و خارجی به خوبی انجام دهد چرا که فرصت آزمون و خطا نداریم.

وی با بیان اینکه باید با انتخاب درست بستر پیشرفت کشور و حرکت رو به جلو را فراهم کنیم، افزود: جمهوری اسلامی حرم است و باید سعی شود با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، با انتخاب فرد اصلح گام‌های خوبی در جهت اعتلای دولت اسلامی برای حرکت در تحقق سریعتر تمدن‌ اسلامی برداریم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از