حالت تاریک

پیام فرمانده سپاه استان به مناسبت هفته فراجا

پیام فرمانده سپاه استان به مناسبت هفته فراجا

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در پیامی به فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هفته فراجا را تبریک گفت

به گزارش خاورستان، سردار محمد رضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در پیامی هفته فراجا را تبریک گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شجاعی نسب فرمانده محترم انتظامی استان خراسان جنوبی

سلام علیکم

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون ومملو از افتخارها و سربلندی هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت های فرزندان مومن و جان برکف این مرز و بوم رقم خورده است.

بلا تردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش های مخلصانه ، مومنانه و بی دریغ کسانی است که پای در راه حفظ نظم و ارزش های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس خدمت و ایثار را برتن کرده اند.

هفته انتظامی بهانه ایست برای پاسداشت از دلاوری های حافظان امنیت ایران اسلامی که در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سالهای دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده اند.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام امنیت ، فرارسیدن هفته انتظامی را خدمت جنابعالی ، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های بی شائبه شما کمال تقدیر و تشکر را دارم.

امید آن دارم که حافظان نظم و امنیت در استان خراسان جنوبی ، با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی موفق باشید.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از