حالت تاریک
همزمان با دهه فاطمیه؛

پیکر پاک شهید نیروی‌انتظامی در بیرجند تشییع شد

پیکر پاک شهید نیروی‌انتظامی در بیرجند تشییع شد

همزمان با دهه فاطمیه، پیکر پاک «امیرحسین ابراهیمی» شهید نیروی انتظامی خراسان جنوبی روز شنبه با حضور پرشور مردم در شهر بیرجند تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آئین تشییع شهید فراجا شهید «امیر حسین ابراهیمی» در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی  و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم صفورائی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی در این مراسم درخصوص جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام به ایراد سخن پرداخت.

وی عنوان کرد: درِ شهادت در نیروی انتظامی باز است و نیروهای این مجموعه هر روز با غسل شهادت از خانه خارج می‌شوند زیرا جان بر کف هستند.

حجت الاسلام صفورائی بیان کرد: نیروی انتظامی نخواهد گذاشت خون شهید ابراهیمی پایمال شود و قاتلان این شهید به اشد مجازات می‌رسند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: از مسئولان انتظار می‌رود برای حفظ امنیت به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه از فراجا حمایت کنند.

همچنین آیت الله سید «علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بر پیکر این شهید فراجا نماز میت اقامه کرد.

مشایعت‌کنندگان پیکر این شهید مدافع امنیت، در حالی که فریادهای الله اکبر و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست را سر می‌دادند، با نوای حزن‌آلود یاحسین و یازهرا(س) بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای بیرجند آرام گرفت.

شایان ذکر است؛ استوار یکم «امیرحسین ابراهیمی» هشتم شهریور امسال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (خودروهای شوتی‌) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد. این مامور انتظامی اهل شهرستان بیرجند علی‌رغم تلاش کادر درمان، نزدیک به سه ماه در بیمارستان در حالت کما بود و روز چهارشنبه (یکم آذرماه) به فیض شهادت نائل آمد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از